1 1 0 0 0 10.01.2013„Zatrzymaj ciepło w swoim domu” – kampania Drutexu (wideo)7 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Drutexu, wprowadzająca na rynek okno Iglo Energy. W kreacjach reklamowych podkreślana jest energooszczędność produktu. Akcja pod hasłem „Zatrzymaj ciepło w swoim domu” obejmuje telewizję, Internet, prasę i radio.
1 2 0 0 0 10.01.2013Trójwymiarowe graffiti w Krośnie (wideo)Krosno chce promować się za pomocą trójwymiarowego graffiti. W Centrum Dziedzictwa Szkła powstaje projekt zatytułowany „UnderGlass”, który będzie trzecim tego typu dziełem w Polsce. Po raz pierwszy jednak znajdzie się pod dachem, a proces jego tworzenia jest publiczny. Można go oglądać na żywo w Krośnie lub w Internecie, jak również śledzić poprzez blog i portale społecznościowe.
0 1 0 0 0 10.01.2013Naturhouse rozpoczyna współpracę z Lighthouse ConsultantsNaturhouse, zajmujący się reedukacją żywieniową, rozpoczął współpracę z agencją Lighthouse Consultants. Umowa została podpisana na rok.
0 1 0 0 0 10.01.2013Desperados promuje nową edycję limitowanąDesperados rozpoczął kampanię promującą wprowadzenie na rynek nowych butelek w opakowaniach typu sleeve. Limitowanej edycji będzie towarzyszyć szereg działań promocyjnych – kampania internetowa, kampania PR, kampania OOH oraz działania w punktach sprzedaży.
2 1 0 0 0 10.01.2013Grzegorz Halama w reklamie nowej usługi Poczty Polskiej (wideo)Poczta Polska udostępnia nową usługę – NeoKartka.pl. Klienci za pośrednictwem Internetu mogą wysyłać kartki pocztowe, które dotrą do adresata w tradycyjnej formie papierowej. Hasło promujące projekt brzmi: „Z Internetu do rąk własnych”.
1 1 0 0 0 10.01.2013„Po co mieć stracha?” – oferta Plusa w przymierzalni (wideo)14 stycznia rozpoczęła się kampania promująca najnowszą ofertę Plus na kartę, pod hasłem „Rok darmowych rozmów z numerem z dowolnej sieci”. Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL.
0 1 0 0 1 10.01.2013SKOK-i Stefczyka zapłacą ponad 1,3 mln zł kary za reklamę wprowadzającą w błąd„Zapisz się za darmo do końca sierpnia i za darmo przelewaj pieniądze w oddziale” to hasło kampanii reklamowej SKOK im. F. Stefczyka w Gdyni. Za wprowadzanie konsumentów w błąd prezes UOKiK nałożyła na przedsiębiorcę ponad 1,3 mln zł kary.
0 1 0 0 0 10.01.2013Osram wybrał agencję PRW tym roku firma Osram, producent oświetlenia, rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z Komunikado PR. Agencja zadba o kontakty z mediami, wsparcie projektu edukacyjnego „Akademia Bezpieczeństwa”, skierowanego do szkół podstawowych i gimnazjów, a także obecność firmy w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 10.01.2013Misie polarne w nowej kampanii Coca-Coli (wideo)13 stycznia odbędzie się kinowa i telewizyjna premiera krótkometrażowego filmu Coca-Coli o rodzinie misiów polarnych. W sprzedaży pojawiły się także puszki z limitowanej edycji z bohaterami filmu. Ideą kampanii jest podkreślenie znaczenia więzi rodzinnych.
1 1 0 0 0 9.01.2013McDonald’s w Australii będzie nazywał się Macca’s (wideo)Po raz pierwszy w historii globalnej marki na szyldach niektórych jej lokali w Australii będzie widnieć nazwa Macca's. Wszystko za sprawą kampanii promocyjnej z okazji narodowego święta Australia Day.