0 1 0 0 0 9.10.2012EasySoftware współpracuje z agencją social mediaEasySoftware, producent oprogramowania specjalizujący się m.in. w rozwiązaniach opartych na API serwisów społecznościowych, podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z agencją social media Think Kong.
2 1 0 0 0 9.10.2012Agnieszka Radwańska twarzą kampanii Amiki (wideo)Wystartowała kampania piekarników Integra Smart. W spotach reklamowych pojawiła się Agnieszka Radwańska, która w lipcu podpisała umowę o współpracy z Amicą.
2 1 0 0 0 9.10.2012Red Bull reklamuje się w stratosferze (wideo)9 października o godz. 16.30 ma odbyć się skok Felixa Baumgartnera z wysokości ponad 36 kilometrów. Kaskader jako pierwszy chce przekroczyć prędkość dźwięku w czasie swobodnego spadku ze spadochronem.
0 1 0 0 0 9.10.2012Nowe biuro IgnitionOne w WarszawieIgnitionOne, firma dostarczająca cyfrowe rozwiązania dla marketingu, ogłosiła właśnie otwarcie swojego pierwszego biura w Polsce. Zadaniem oddziału będzie dostarczanie technologii cyfrowej dla marketingu i usług dla reklamodawców w Europie Środkowo-Wschodniej.
1 1 0 0 0 9.10.2012Kampania społeczna Banków Żywności (wideo)1 października rozpoczęła się kampania promująca wolontariat w Bankach Żywności. Akcja zachęca do zostania wolontariuszem banku oraz racjonalnego gospodarowania żywnością.
3 1 0 0 0 9.10.2012Szymon Majewski jako naukowiec oraz nauczyciel. Reklamy PKO BP i SKO (wideo)Wraz z początkiem roku akademickiego PKO Bank Polski rozpoczyna promocję konta skierowanego do studentów i absolwentów wyższych uczelni. Ofertę będzie prezentował Szymon Majewski.
0 2 0 0 0 9.10.2012Inwestycja deweloperska pod Wawelem pod opieką agencji PRStar Group Poland podpisała umowę na obsługę marketingową projektu Angel Wawel z agencją Kostrzewa PR, której powierzono opracowanie strategii komunikacji oraz jej realizację
0 1 0 0 0 8.10.2012Wrześniowy raport „Fanpage Trends”Sotrender przygotował wrześniowy raport „Fanpage Trends”, który przedstawia podsumowanie działań marketingowych na polskim Facebooku.
0 1 0 0 0 8.10.2012Plus rozstrzyga przetarg na realizację kampanii ATLPlus rozstrzygnął trwający od marca przetarg na obsługę w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL. Wygrała agencja Change Communications Warsaw.
0 11 0 0 0 8.10.2012Kampania społeczna „Sekrety życia” z udziałem znanych kobiet1 października rozpoczęła się kampania „Sekrety życia” z udziałem gwiazd polskiej telewizji i estrady. Jej ideą jest zwiększenie świadomości Polek na temat ich własnego zdrowia. Akcja została zorganizowana na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”.