Drugi etap kampanii Twójoutdoor.pl, z hasłami „Pokaż jaja!” i „Pokaż dekolt!”
  • 0
  • 5
16.01.2013

Drugi etap kampanii Twójoutdoor.pl, z hasłami „Pokaż jaja!” i „Pokaż dekolt!”

Przez pierwsze dwa tygodnie stycznia odbiorcy mogli zobaczyć cztery layouty kampanii teaserowej Twójoutdoor.pl, prowadzonej w głównych aglomeracjach Polski. Eksponowane plakaty z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” oraz „Pokaż zderzaki!” zwracały na siebie uwagę nasyconymi kolorami, krótkimi i kontrowersyjnymi hasłami, wyraźną czcionką oraz nieskomplikowaną grafiką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Luk

11 lat temu

Prostacka reklama

Było mi wstyd. Dwuznaczność poniżej pasa, dosłownie.
Szkoda, że takie reklamy powstają. Pokazują słabość branży i brak liczenia się
z odbiorcami. Ale mam nadzieję, że kolejna akcja będzie już bardziej przemyślana.

Rozwiń komentarze

16 stycznia 2013