Doda w reklamach Media Expert: krótkotrwała popularność firmy - Marketing przy Kawie
Doda w reklamach Media Expert: krótkotrwała popularność firmy
  • 0
  • 1
16.01.2013

Doda w reklamach Media Expert: krótkotrwała popularność firmy

W najnowszej kampanii wizerunkowej sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD Media Expert wykorzystano wizerunek Doroty Rabczewskiej (Dody). Wydatki reklamowe firmy znacząco wzrosły – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przeanalizowanych w ramach projektu monitoringu wydatków reklamowych Admonit. Mimo zainwestowanych pieniędzy i reklamowego rozmachu kampania przełożyła się jedynie na krótkotrwały wzrost zainteresowania mediów siecią. Popularność Media Expert po premierze reklam szybko wróciła do dawnego poziomu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2013

  • 0
  • 5
  • 0
16.01.2013

Drugi etap kampanii Twójoutdoor.pl, z hasłami „Pokaż jaja!” i „Pokaż dekolt!”

Przez pierwsze dwa tygodnie stycznia odbiorcy mogli zobaczyć cztery layouty kampanii teaserowej Twójoutdoor.pl, prowadzonej w głównych aglomeracjach Polski. Eksponowane plakaty z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” oraz „Pokaż zderzaki!” zwracały na siebie uwagę nasyconymi kolorami, krótkimi i kontrowersyjnymi hasłami, wyraźną czcionką oraz nieskomplikowaną grafiką.