Zwykle o chęć zarobienia na obrażaniu uczuć religijnych oskarżani są marketerzy. Tym razem przed zbliżającymi się świętami skandal postanowił wywołać jeden z Kościołów, przedstawiając Matkę Boską przestraszoną pozytywnym wynikiem testu ciążowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najczęściej jest tak: marka decyduje się wykorzystać symbol religijny w kampanii reklamowej, wiedząc, że choć wybuchnie skandal i pojawią się oskarżenia o obrazę uczuć osób wierzących, powstała wrzawa utrwali akcję w świadomości odpowiednio dużej liczby odbiorców. To pozwoli zaoszczędzić na wydatkach na płatne media.
Skandal jest tym większy, im bardziej nietypowo pokazany jest motyw religijny zakorzeniony w zbiorowej świadomości odbiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.