1 1 0 6.09.2019„Wielkie rozDanio” – kampania promująca loterię marki DanioRozpoczęła się loteria, w ramach której można zdobyć maskotki Małego Głoda i jego ekipy – Burczka, Głodzinki i Głodróżnika. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 1 0 6.09.2019UPC powierza obsługę reklamową K2Przetarg na kompleksową obsługę reklamową UPC wygrała agencja K2. Poprowadzi działania 360 stopni – od kampanii telewizyjnej, przez BTL, OOH, DOOH, po działania w Internecie i radiu.
0 3 0 6.09.2019Facebook Dating – Facebook wprowadza serwis randkowy5 września ogłoszono uruchomienie serwisu Facebook Dating. Jak informuje firma, nowa funkcja ma umożliwić nawiązywanie relacji na podstawie zainteresowań, wspólnych grup czy wydarzeń, w których uczestniczą internauci.
1 0 0 6.09.2019Dzieci czytają nienawistne wpisy w kampanii Wirtualnej Polski„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych w kampanii Wirtualnej Polski są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę.
2 1 0 6.09.2019„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupekWystartowała kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”. W jej ramach marka zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.
0 7 0 6.09.2019Starcom: w pierwszym półroczu 2019 r. wydatki reklamowe wzrosły o 1,2%. Na plus jedynie Internet i kinoPo sześciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 4,7 mld zł. Dynamika wyniosła 1,2% w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1% w pierwszym kwartale do 2,2% w drugim.
1 9 0 6.09.2019Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnościąNietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. Ma to być odpowiedź na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Hostessy w strojach stewardes w hali odbioru bagaży wręczają podróżnym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których można przygotować śniadanie czy kolację.
1 1 0 5.09.2019Aktorzy Teatru Kamienica w teledysku promującym spektakl „Blef”Warszawski Teatr Kamienica otwiera sezon 2019/2020. Z końcem września zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą teatralną ramówkę. Teraz opublikował w Internecie utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.
2 0 0 5.09.2019Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”Ikea wystartowała z kampanią będącą początkiem całorocznej linii kreatywnej. Potrzeby mieszkania czy domu niejednokrotnie stawiane są niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Tymczasem marka skupia się na ukazaniu korzyści z inwestowania w urządzenie wnętrza. W produkty, które podnoszą codzienny komfort życia i sprawiają, że mieszkanie czy dom stają się miejscem prawdziwego odpoczynku. Wszystko to zgodnie z ideą „Wnętrze się odwdzięcza”.
0 0 2 5.09.2019Google oskarżany o potajemne przekazywanie danych reklamodawcomKonkurencja oskarża Google o wykorzystywanie ukrytych stron WWW, które przekazują dane o użytkownikach reklamodawcom. Podważałoby to własne zasady firmy i pozwalało obejść unijne przepisy dotyczące prywatności, które wymagają zgody i przejrzystości.