Continental obsługiwany kreatywnie przez Plej - Marketing przy Kawie
Continental obsługiwany kreatywnie przez Plej
  • 0
  • 1
18.12.2018

Continental obsługiwany kreatywnie przez Plej

Marka opon Continental rozstrzygnęła przetarg, w który wybrała agencję Plej. Będzie ona wspierała brand koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360 stopni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55090 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2018

Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie Deloitte

Polacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie. A może raczej zyskała grupa, która czekała z zakupami niemal do pierwszej gwiazdki? Wszystko zależy od kategorii produktów. Takie wyniki przyniosła kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowana przez ekspertów firmy doradczej Deloitte,