Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w kampanii „Akademii smaku” Boscha
  • 0
  • 1
24.01.2019

Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w kampanii „Akademii smaku” Boscha

Bosch rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promującej projekt „Akademia smaku”. Tym razem w działania zaangażowano znaną projektantkę wnętrz, Dorotę Szelągowską i szefa kuchni, Mateusza Gesslera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2019

Europejska piłka nadal przeżywa hossę. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 8,3 mld euro

Real Madryt wrócił na pozycję lidera klubów piłkarskich o największych przychodach na świecie. W sezonie 2017/2018 jego przychody wyniosły rekordowe 750 mln euro. Na drugim miejscu znalazła się FC Barcelona, na trzecim zwycięzca z poprzednich lat – Manchester United. Przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 8,3 mld euro, o 6% więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 22. edycji raportu „Football Money League” firmy Deloitte.

23 stycznia 2019