Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowy - Marketing przy Kawie
Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowy
Advertisement
  • 1
  • 0
24.01.2019

Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowy

Dźwiękowa tożsamość marki HSBC to kolejny element odświeżenia brandu. Proces ten ma pomóc w dotarciu do coraz bardziej zajętych i rozproszonych konsumentów. Motyw dźwiękowy i rozwijający go utwór skomponował znany z muzyki elektronicznej artysta Jean-Michel Jarre.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56316 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 stycznia 2019