0 3 0 0 0 13.09.2019Zmiana klimatu już tu jest – zdjęcia Filipa Springera na nośnikach zewnętrznych„Pismo. Magazyn Opinii” we współpracy z Warexpo pokaże cykl reporterski Filipa Springera „Zmiana klimatu już tu jest” na nośnikach zewnętrznych. Ma on uświadamiać Polakom, że niekorzystne zmiany dzieją się już w naszym kraju. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę.
0 1 0 0 0 13.09.2019Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big PictureRochstar, niezależna firma producencka, którą stworzył Rinke Rooyens, wchodzi w nowy ramówkowy sezon, rozszerzając strukturę komunikacji. Firma zdecydowała się na współpracę z Big Picture.
1 3 0 0 0 13.09.2019Nowa etykieta wody Borjomi na muralu w WarszawieWoda mineralna Borjomi zyskała nową etykietę. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na sklepowych półkach, ale również na muralu w Warszawie.
1 2 0 0 0 13.09.2019W.Kruk wprowadza perfumy inspirowane diamentamiW.Kruk debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata. Towarzyszy temu kampania reklamowa „Tak pachnie blask”. Działania ruszyły 12 września.
0 1 0 0 2 13.09.2019Badanie GfK ujawnia lokalne różnice w wydatkach na zakupy onlineZ danych zawartych w raporcie „Omnichannel 2019” GfK Polonia wynika, że zakupy w sklepach internetowych robią najczęściej młodzi, zamożni mieszkańcy dużych miast. Powyżej 35. roku życia skłonność do kupowania online znacząco maleje.
0 3 0 0 0 13.09.2019Poznaliśmy wyniki badania „Koszyk Roku 2019” – w tych e-sklepach kupuje się najlepiejZnamy zwycięzców tegorocznej edycji badania Koszyk Roku 2019. Spośród stu największych sklepów internetowych w Polsce najbardziej przyjaznymi dla kupujących są Cyfrowe.pl i Wittchen.com.
0 2 0 0 2 12.09.2019Aplikacje wysyłają Facebookowi wrażliwe dane. Badanie Privacy InternationalBadanie Privacy International sugeruje, że niektóre z aplikacji udostępniają Facebookowi dane wrażliwe. Wśród nich są m.in. informacje o tym, kiedy użytkownicy uprawiali seks i jakie metody antykoncepcji stosują.
1 0 0 0 0 12.09.2019Apple promuje nowego iPhone’a scenami z życia codziennego użytkowników9 września odbyła się premiera iPhone’a 11 firmy Apple. Smartfon promowany jest kilkudziesięciosekundowym spotem ukazującym najważniejsze cechy i funkcje urządzenia.
1 0 0 0 0 12.09.2019Vifon o dziedzictwie, korzeniach i tradycjach w spocie reklamowymMarka dalekowschodnich zup, sosów i dań gotowych Vifon rozpoczęła kampanię wizerunkową „Dokąd dzisiaj zmierzasz?”. Podkreśla w niej swoje przywiązanie do tradycji.
1 2 0 0 1 12.09.2019„Nie pozwól, aby narodziły się w nim demony”. Ruszyła kampania Komitetu Ochrony Praw DzieckaPolicyjne statystyki informują, że w 2018 r. blisko 250 tys. osób w Polsce było dotkniętych lub zagrożonych przemocą domową. A to dopiero wierzchołek góry lodowej. Nie każda przemoc pozostawia obrażenia widoczne na ciele. Komitet Ochrony Praw Dziecka wspólnie z Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej rozpoczynają kampanię mającą na celu profilaktykę i edukację w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.