0 1 0 0 0 6.12.2019Tymbark wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi w social mediaPrzetarg na prowadzenie profili marki Tymbark w mediach społecznościowych wygrała 180heartbeats + Jung v Matt. Począwszy od 18 listopada prowadzi komunikację marki na Facebooku i Instagramie, zarządzając społecznością obserwujących i fanów liczącą ponad 2 mln.
1 1 0 0 0 6.12.2019YouTube Rewind 2019YouTube zaprezentował podsumowanie mijającego roku w serwisie. Film w ciągu kilkunastu godzin obejrzało ponad 17 mln osób.
0 6 0 0 0 6.12.2019Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł o 6,3%. Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%Po dziewięciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9% w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1% w pierwszym kwartale do 6,3% w trzecim – pokazuje badanie Starcomu.
0 1 0 0 0 6.12.2019W tym roku w Polsce zadebiutowało 17 marek. Analiza CBRESloggi, Monki, Weekday, Peserico, Under Armour, Hermes – to kilka z siedemnastu międzynarodowych marek, które w 2019 r. otworzyły swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych. Zdecydowana większość z nich pojawiła się w Warszawie – pokazuje analiza CBRE.
0 2 0 0 0 6.12.2019Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych Škody„Co Cię napędza” – to hasło kampanii Škody promującej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, które na początku 2020 r. trafią do klientów. Twarzami akcji zostali muzycy Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca.
0 1 0 0 0 6.12.2019Podczas Black Friday 2019 średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc. – pokazuje analiza DeloitteCoroczna analiza ofert 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w większości nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych ofert dla klientów. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w tym dniu w porównaniu do piątku 22 listopada obniżki cen sięgnęły średnio 4 proc.
0 3 0 0 0 6.12.2019„E-commerce w praktyce” – książka zawierająca 51 lekcji skutecznej sprzedaży online6 grudnia ukazuje się na rynku książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”. Stanowi praktyczny poradnik stworzony przez praktyków e-commerce. Autorzy udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów.
0 1 0 0 0 5.12.2019Marketing miejsc w mediach społecznościowych, czyli IX edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w SamorządachCo jest ważniejsze dla marki miejsca – tradycyjny PR czy social media? Jak opowiedzieć wiarygodną i wciągającą historię o swoim regionie? Do kogo kierować promocję? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padły podczas IX edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 samorządowców z całej Polski.
0 1 0 0 0 5.12.2019Imagination Day 9 za nami. Kreatywność i trendy oczami ekspertówNadążanie za nowymi narzędziami jest istotne, ale skuteczność musi iść w parze z wpływem społecznym. Współczesnemu odbiorcy nie wystarczy wyłącznie promocja produktu. Ważne jest przekazywanie idei, dobrze dopasowana rozrywka, a jej formy powinny być oderwane od dotychczas znanych nam schematów. Tak można podsumować głos ekspertów, który zabrzmiał 3 grudnia podczas Imagination Day 9.
1 1 0 0 1 5.12.2019„Typowa nietypowa rodzina”. Świąteczna kampania Fundacji Autyzm UpNie ma dokładnych danych na temat liczby osób z autyzmem w Polsce. Szacuje się, że może ich być ponad 340 tys. Czy dla ich rodzin święta to czas zupełnie wyjątkowy? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Fundacja Autyzm Up.