Badanie GfK ujawnia lokalne różnice w wydatkach na zakupy online
  • 0
  • 1
13.09.2019

Badanie GfK ujawnia lokalne różnice w wydatkach na zakupy online

Z danych zawartych w raporcie „Omnichannel 2019” GfK Polonia wynika, że zakupy w sklepach internetowych robią najczęściej młodzi, zamożni mieszkańcy dużych miast. Powyżej 35. roku życia skłonność do kupowania online znacząco maleje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marcin_Milowski_EU

3 lata temu

Warto zadać sobie pytanie co z tego wynika dla marketerów? Jeżeli prowadzisz kampanie dla e-commerce'u warto wykluczyć lub obniżyć stawki dla powiatów, które oznaczone są ciemnym niebieskim, bo posiadają najniższą siłę nabywczą online.

Rozwiń komentarze
 

13 września 2019

12 września 2019