„Masz charakter!” – kampania wody Borjomi w Polsce - Marketing przy Kawie
„Masz charakter!” – kampania wody Borjomi w Polsce
  • 1
  • 1
8.04.2019

„Masz charakter!” – kampania wody Borjomi w Polsce

Gruzińska marka wody Borjomi rusza w 2019 r. z nową kampanią informacyjną. Koncentruje się w niej na wyjątkowości i niepowtarzalności każdego z nas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 kwietnia 2019