0 1 0 26.02.2021Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z badania potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+W grudniu 2020 r. Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przeprowadziła badanie dotyczące sytuacji zawodowej osób powyżej 50. roku życia w branży marketingowej. Wielowątkowość badania dotknęła zarówno tematu rynku pracy, jak i kompetencji. Pozwoliła także na zebranie dobrych praktyk oraz wskazanie wyzwań i korzyści płynących z zatrudnienia silversów.
0 14 0 26.02.2021Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze i „przełamuje bariery”W zeszłym roku marka Converse zainaugurowała akcję „City Forest”. W jej ramach w wielu miastach na całym świecie powstały murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza. W tym roku kontynuuje akcję.
0 1 0 25.02.2021Startuje konkurs na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora SportowegoTotalizator Sportowy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) zaprasza do udziału w ogólnopolskim konkursie na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia firmy. Prace konkursowe zgłaszać można do 5 kwietnia 2021 r.
0 1 0 25.02.2021Pandemia skłania do ubezpieczeń – pokazuje badanie21% z nas byłoby skłonnych kupić ubezpieczenie zapewniające pieniądze na leczenie, rehabilitację i utrzymanie w razie ciężkiej choroby – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Avivy. Respondenci wskazywali też ubezpieczenia zapewniające wypłaty w razie śmierci osoby najbliższej oraz trwałej niezdolności do pracy.
2 2 0 25.02.2021Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii w kolejnym spocie ColumbusaRuszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Columbus, w której można zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji. Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk prezentują usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej z wykorzystaniem technologii blockchain.
0 1 0 25.02.2021Volkswagen Caddy 5 na muralu w centrum WarszawyNa szczytowej ścianie jedenastopiętrowego budynku przy ulicy Chmielnej w Warszawie powstał mural. Poświęcony jest najnowszemu Volkswagenowi Caddy 5. Autorem projektu graficznego jest Dawid Ryski, ilustrator, grafik i twórca plakatów.
0 1 0 25.02.2021Oświadczenie Facebooka w sprawie wydarzeń w AustraliiPod koniec lutego Facebook ogłosił, że zaprzestaje udostępniania treści pochodzących od australijskich wydawców w serwisie. Kilka dni później platforma społecznościowa dogadała się z australijskim rządem. W efekcie firma Marka Zuckerberga podpisze umowy z wydawcami i umożliwi Australijczykom ponowne udostępnianie linków do newsów.
0 1 0 25.02.2021TikTok publikuje globalny „Raport transparentności”TikTok opublikował właśnie „Raport transparentności”. Przedstawia w nim swoje działania podjęte w drugiej połowie 2020 r., mające chronić społeczność platformy przed szkodliwymi i fałszywymi treściami.
1 1 0 24.02.2021„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” – zachęca marka Vanish„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” to hasło kampanii zainicjowanej przez markę Vanish (Reckitt Benckiser). Działania mają zmotywować konsumentów do spojrzenia na swoją garderobę nieco inaczej niż dotychczas. Drugi cel to uświadomienie im, jakie ilości wody pochłania produkcja odzieży. Jednocześnie marka zachęca do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji, wskazując, jak dbać o ubrania, aby zminimalizować wpływ mody na naturę.
0 2 0 24.02.2021Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”Mały Głód, brand hero marki Danio, wkracza do świata gier. W rozpoczętej kampanii w podstępny i charakterystyczny dla siebie sposób próbuje wywołać ssanie w brzuchach graczy „Fortnite”, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem platformy Twitch.tv.