1 2 0 0 0 27.05.2019Bondex Pogodoodporny – kampania środków do pielęgnacji drewnaDuński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna PPG wprowadził do sprzedaży dwa nowe produkty premium: Olej Pogodoodporny i Lakierobejcę Pogodoodporną. Kampania trwa od 20 maja. Obejmuje telewizję, internetowe serwisy wideo, sieć Google Ads i serwisy społecznościowe.
1 2 0 0 0 27.05.2019Kampania piwa Kozel na niestandardowych nośnikach OOHMarka Kozel w najnowszej kampanii „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem oraz billboardy 18 z elementami przestrzennymi. Nośniki pochodzą z portfolio AMS.
0 0 0 0 0 26.05.2019Behavioral Brand Tracking – nowe narzędzie badawcze Open ResearchMetody ekonomii behawioralnej pozwalają lepiej wykorzystywać zasoby marki w walce o konsumenta. Nowe narzędzie Behavioral Brand Tracking umożliwia analizę marki i odnalezienie jej najbardziej wartościowych zasobów. Marka badana jest w trzech wymiarach: dostępności, oddziaływania oraz wyróżników.
0 1 0 0 0 24.05.2019Katarzyna Bosacka ambasadorką marek OnlyBio i OnlyEcoSpółka Laboratorium Naturella zawarła kontrakt z Katarzyną Bosacką. Zostanie ona ambasadorką dwóch ekologicznych marek firmy na polskim rynku. Długoterminowa kampania promocyjno-edukacyjna z udziałem dziennikarki ruszy w drugim kwartale 2019 r.
0 4 0 0 0 24.05.2019Kampania na TikToku promująca IndonezjęZ końcem kwietnia TikTok rozpoczął współpracę z Ministerstwem Turystyki Indonezji. W kampanię turystyczną kraju zaangażował się chiński gigant technologiczny ByteDance, twórca TikToka. Utworzono m.in. challenge #wonderfulIndonesia. Użytkownicy aplikacji są zachęcani do publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspach.
0 0 0 0 0 24.05.2019Amazon pracuje nad urządzeniem, które będzie rozpoznawać ludzkie emocjeAmazon opracowuje urządzenie do noszenia na ciele (wearable), które będzie zdolne do rozpoznawania ludzkich emocji. W wewnętrznej dokumentacji, do której dotarł serwis Bloomberg, ten zakładany na nadgarstek gadżet opisywany jest jako produkt z kategorii health and wellness.
1 2 0 0 0 24.05.2019Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”W 1985 r. Coca-Cola wprowadziła na rynek New Coke, co okazało się jedną z większych porażek firmy. Teraz przywraca produkt w ramach współpracy z Netflixem. Odnosi się to do trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”, którego akcja dzieje się w latach 80. XX w.
0 0 0 0 0 24.05.2019Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.
1 6 0 0 0 24.05.2019Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma StockDrukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
0 0 0 0 0 23.05.2019Konferencja PR-day – 13 czerwca posłuchaj o wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacjiWyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, które niejednokrotnie pojawiają się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? Jak zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy, gdy trzeba zderzać się z rozmaitymi przeszkodami? Podczas PR-day będzie można dowiedzieć się, jak działać, na co uważać i z czego korzystać.