1 1 0 0 1 14.04.2020Kotlin „Zmienia jedzenie na lepsze” – i odważnie podkreśla dźwięk naciskanej butelki ketchupuRozpoczęła się kampania „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”, promująca ketchup.
1 1 0 0 0 14.04.2020Ruszyła akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”Warka ruszyła z aktywacją konsumencką „Postaw Warkę”. W jej ramach zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw. Akcji, która potrwa do 17 maja, towarzyszy emisja spotu w telewizji oraz działania w Internecie.
0 1 0 0 0 14.04.202070 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie DeloitteDla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.
0 1 0 0 0 14.04.2020Wydawnictwo Bauer przeznaczy pieniądze ze sprzedaży specjalnej oferty reklamowej na zakup testów na Covid-19Biuro reklamy wydawnictwa Bauer przygotowało specjalną ofertę w 14 tytułach. Klienci, którzy wykupią reklamy we wskazanych wydaniach czasopism w okresie od 20 kwietnia do 15 maja, otrzymają preferencyjną cenę. Całkowity przychód z tego pakietu reklamowego Bauer przeznaczy na zakup testów na koronawirusa we współpracy z firmą Warsaw Genomics.
1 1 0 0 0 14.04.2020PKO BP w kampanii namawia do pozostania w domu2 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna PKO BP, nawiązująca do Wielkanocy oraz akcji #zostańwdomu. Głównym celem akcji jest podziękowanie klientom za odpowiedzialne bankowanie w czasie pandemii i zachęcenie do pozostania w domach. Ponadto zaś zaproszenie do korzystania z internetowych rozwiązań, którymi dysponuje bank, jak aplikacja IKO czy serwis transakcyjny IPKO.
0 2 0 0 0 14.04.2020W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie InquiryZ początkiem marca, wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. Najlepiej wypadła Biedronka.
0 1 0 0 0 14.04.2020Sytuacja branży komunikacji marketingowej po pierwszym miesiącu pandemii. Ankieta IAA PolskaMiędzy 26 marca a 2 kwietnia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zapytało członków i sympatyków organizacji o wyzwania, którym musieli stawić czoło w minionych tygodniach. Reklamodawcy, przedstawiciele mediów, agencji mediowych i reklamowych wypowiedzieli się na temat różnych obszarów, m.in. planowania, organizacji pracy i oczekiwań wobec rządu.
1 1 0 0 0 14.04.2020Pepsi angażuje się w przygotowanie koncertu One World: Together at HomeMarka Pepsi zaoferowała kompleksowe wsparcie w procesie przygotowania i realizacji One World: Together at Home (Jeden świat: razem w domu) – wydarzenia muzyczno-rozrywkowego transmitowanego na cały świat. Organizatorem koncertu jest Global Citizen, międzynarodowa organizacja zaangażowana w zwalczanie ekstremalnej biedy na świecie.
0 1 0 0 0 9.04.2020Ikea i Habitat for Humanity na rzecz osób doświadczających bezdomności w kryzysie pandemiiW związku ze stanem epidemii koronawirusa Ikea i Fundacja Habitat for Humanity Poland wspierają osoby w kryzysie bezdomności. Dodatkowe wyposażenie otrzymały już schroniska i punkty pomocy, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Kielcach, Pabianicach i Warszawie. W planach są kolejne akcje pomocy.
1 1 0 0 0 9.04.2020Nike z kolejną odsłoną kampanii „Play for the World”To, że jesteśmy zamknięci w domach, nie oznacza, że mamy zrezygnować z ćwiczeń. Nike w drugiej odsłonie kampanii „Play for the World” zachęca, by robić to w piwnicach, kuchniach, korytarzach i salonach. Nie tylko dla siebie, ale i dla 7,8 mld ludzi na świecie.