0 1 0 9.02.2021SAR oraz IAA reagują oświadczeniem na projekt podatku od przychodów reklamowychStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
0 1 0 9.02.2021Dell Technologies wybrał agencje Focus Media Group do obsługi projektu na 32 rynkach CEEPrzetarg na nowy projekt Dell Technologies obejmujący 32 rynki Europy Środkowo-Wschodniej wygrały agencje Focus Media Group i Imagine Nation. Obie te firmy funkcjonujące w grupie Focus Media Group razem pracowały nad ofertą i wspólnie też będą ją realizować.
0 1 0 9.02.2021GroupM wprowadza usługę AntiFraudGrupa mediowa GroupM wprowadza usługę AntiFraud, czyli usystematyzowany monitoring jakości ruchu dostarczanego w kampaniach. Dostęp do usługi mają klienci MediaComu, Wavemakera i Mindshare, a więc agencji działających w ramach GroupM.
0 2 0 9.02.2021W styczniu Strajk Kobiet był popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci to Warszawa, Łódź i Poznań. Analiza SentiOnePaździernikowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego orzekający niekonstytucyjność przepisów dopuszczających aborcję z powodu trwałych i nieodwracalnych wad płodu, mimo pandemii oraz zakazu zgromadzeń stał się przyczyną ogromnych protestów w całym kraju. Jego publikacja w styczniu tego roku w Dzienniku Ustaw nie wywołała równie gwałtownych reakcji. Jak jednak wynika z danych internetowych zebranych przez SentiOne – zainteresowanie tematem było bardzo duże, choć o 80% mniejsze niż w październiku. Odnotowano 698 mln wyświetleń. Mężczyźni angażowali się w dyskusje tak samo często, jak kobiety.
1 2 0 9.02.2021Ancymony, czyli Schulz Brand Friendly po rebrandinguAgencja reklamowa Schulz Brand Friendly działa na rynku od 24 lat. Po badaniach świadomości marki oraz intensywnym i obfitującym w nagrody roku 2020 zdecydowała się na rebranding. W 2021 r. wchodzi z nowym pozycjonowaniem i nazwą mającą oddawać charakter marki – Ancymony.
0 3 0 9.02.2021Ekologia wśród firm w Polsce. Kolejna odsłona „Ekobarometru” SW ResearchOszczędność, wymogi prawne, a może czysta chęć bycia eko? Co w opinii pracowników motywuje firmy do dbania o środowisko? Sprawdził to SW Research w kolejnej odsłonie „Ekobarometru”.
0 1 0 9.02.2021Stratosfera wychodzi z Brand New GalaxyOd 1 lutego Stratosfera kontynuuje działania biznesowe poza holdingiem Brand New Galaxy. Powodem zmiany jest odmienna strategia rozwojowa.
0 2 0 9.02.2021Innogy Go kończy działalnośćW połowie marca zakończy działalność wypożyczalnia elektrycznych aut na minuty Innogy Go. Samochody będą stopniowo wycofywane z ulic Warszawy, ale klienci usługi nadal będą mieli szansę przejechać się elektrykiem. Firma ogłasza także partnerstwo na rzecz rozwoju elektromobilności z Traficarem.
0 1 0 9.02.2021Orlen otwiera własne punkty sklepowo-gastronomicznePKN Orlen zapowiedział, że stworzy nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu, dostępne poza stacjami paliw. Ponadto zaangażuje się w rozwój punktów odbioru paczek i usług kurierskich, stawiając własne automaty paczkowe. Pierwsze sklepy mają powstać do lipca 2021 r.
0 1 0 8.02.2021Konferencja „Marketing w farmacji” w połowie marcaJakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia „Marketing w farmacji”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.