0 5 0 0 0 26.07.2019„Skutecznie posprzątane” – kampania CSR marki TefalTefal wystartował z kampanią, która ma zwrócić uwagę na problem wciąż zwiększającej się ilości śmieci. Celem jest też posprzątanie polskich parków narodowych. W ramach akcji „Skutecznie posprzątane” marka przekaże część zysków ze sprzedaży odkurzaczy na rzecz Fundacji Nasza Ziemia.
0 0 0 0 1 26.07.2019Golden Marketing Conference we wrześniu – kto wystąpi?23 i 24 września w Warszawie odbędzie się Golden Marketing Conference. Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu i zmieniająca się rola marketingu w organizacjach. Także nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy.
0 1 0 0 0 26.07.2019Grupa Intersnack dokonuje przeglądu obsługi mediowejIntersnack Poland (m.in. Felix, Przysnacki) dokonuje przeglądu obsługi mediowej. Firma jest częścią Intersnack Group, producenta słonych przekąsek.
0 3 0 0 0 26.07.2019Kampania „Kochaj admina” z okazji święta administratoraDzień Administratora obchodzony jest co roku w ostatni piątek lipca. Tym razem przypada on 26 lipca. Z tej okazji Fundacja SysOps/DevOps Polska we współpracy z grupą OVH zorganizowała akcję społeczną „Kochaj admina”.
0 3 0 0 0 26.07.2019„Marzenia”, „3 razy P” i „Zmęczony” – letnie billboardy Galerii RuszLato to czas urlopu i wypoczynku, regeneracji i otrząsania się z całorocznego zmęczenia. Może jednak warto, poza standardowymi pomysłami wylegiwania się nad wodą, wykorzystać ten letni czas na coś trochę mniej standardowego, a przynoszącego ogromne korzyści przez dalszą część roku – pyta Galeria Rusz.
0 1 0 0 0 26.07.2019Programy wsparcia sprzedaży kuszą nawet małe przedsiębiorstwa. Wyniki badaniaProgramy wsparcia sprzedaży są siłą napędową w budowaniu lojalności i pozyskiwaniu nowych klientów – wynika z badania „Wyzwania sprzedaży 2019”, przeprowadzonego przez ICAN Institute przeprowadzonego we współpracy z Edenred Polska. W 2018 r. 67% liderów sprzedaży przekroczyło zakładane plany sprzedażowe o 20%, m.in. dzięki wdrożeniu programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 26.07.2019FaceApp dla klimatu. Greenpeace pokazuje, jak może wyglądać Ziemia w przyszłościRosyjski oddział Greenpeace, wykorzystując popularność aplikacji FaceApp, stworzył EarthApp. Pokazuje, jak zmieni się świat, jeśli ludzie nie podejmą działań w sprawie globalnego ocieplenia.
0 0 0 0 0 26.07.2019SAR włącza się do inicjatywy Marketerzy dla Lepszych BadańKlub Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy Marketerzy dla Lepszych Badań powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego. Dodatkowo agencje mediowe obecne w czasie zebrania członków klubu zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się do inicjatywy.
0 1 0 0 0 25.07.2019Primark otworzy pierwszy sklep w PolsceW Warszawie ma powstać pierwszy w Polsce sklep marki odzieżowej Primark. Będzie się on mieścił w Galerii Młociny.
0 1 0 0 0 25.07.2019Volkswagen wybrał agencję do obsługi BTLVolkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL. Marka rozpoczęła współpracę z agencją Afekt. Do jej zadań należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce.