„Dla bohaterów naszego Ż” – napój Żywca, który trafi do lekarzy i personelu medycznego - Marketing przy Kawie
„Dla bohaterów naszego Ż” – napój Żywca, który trafi do lekarzy i personelu medycznego
  • 0
  • 3
27.04.2020

„Dla bohaterów naszego Ż” – napój Żywca, który trafi do lekarzy i personelu medycznego

Grupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo – „Bohaterom naszego Ż”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2020

Wiosna nie dla piwa? Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego publikuje dane

Izolacja społeczna, całkowite zamknięcie gastronomii oraz ograniczenia w sklepach negatywnie wpłynęły na sytuację w branży piwowarskiej. Zamknięci w domach Polacy rzadziej sięgają po piwo. Według danych członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego sprzedaż złotego trunku w pierwszych tygodniach trwania epidemii (marzec 2020) była niższa o około 4,5–5 % w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. To sprawia, że tradycyjnie rozpoczynający się o tej porze sezon piwny w tym roku stoi pod znakiem zapytania.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2020

Jak o PR mówią media? Drugi raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”

W ramach inicjatywy „PR. Bez komentarza” powstał drugi raport ukazujący wykorzystanie terminu „public relations” w mediach. Wynika z niego, że w polskich mediach pojęcia związane z PR pojawiają się głównie w kontekście polityki, a ponad połowa wszystkich wzmianek ma wydźwięk negatywny. Stygmatyzacja medialna PR wciąż jest silna, jednak rzadko ma związek z branżą i działaniami profesjonalnych agencji oraz doradców public relations.