Jak o PR mówią media? Drugi raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”
  • 0
  • 3
27.04.2020

Jak o PR mówią media? Drugi raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”

W ramach inicjatywy „PR. Bez komentarza” powstał drugi raport ukazujący wykorzystanie terminu „public relations” w mediach. Wynika z niego, że w polskich mediach pojęcia związane z PR pojawiają się głównie w kontekście polityki, a ponad połowa wszystkich wzmianek ma wydźwięk negatywny. Stygmatyzacja medialna PR wciąż jest silna, jednak rzadko ma związek z branżą i działaniami profesjonalnych agencji oraz doradców public relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2020

24 kwietnia 2020