Orange promuje światłowód spotem z domowymi sytuacjami czasów pandemii
  • 1
  • 1
24.08.2020

Orange promuje światłowód spotem z domowymi sytuacjami czasów pandemii

Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód do 1 Gb na sekundę u operatora. Telekom podkreśla w niej, jak zmieniły się nasze nawyki w czasie pandemii i jak bardzo w codziennym życiu potrzebny jest szybki Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2020

Polscy CFO wciąż nieprzekonani do wpływu czynników ESG na wyniki firm – pokazuje badanie Deloitte

Zagadnienia ESG, czyli dotyczące ochrony środowiska, działalności społecznej i ładu korporacyjnego, mają dla 45 proc. polskich dyrektorów finansowych umiarkowany, a dla 29 proc. mały wpływ na wynik działalności ich przedsiębiorstw. Jednak już w perspektywie trzyletniej wskaźniki te wyglądają inaczej. Duży udział czynników ESG przewiduje 44 proc., a umiarkowany 31 proc. CFO. Jak wynika z badania „CFO Survey 2020 – spring edition” przeprowadzonego przez Deloitte w Europie Środkowej, w kwestii ESG wielu firmom brakuje okazji do efektywnego zaangażowania inwestorów.

21 sierpnia 2020