Marka Nike przygotowała spot na urodziny Kobe’ego Bryanta - Marketing przy Kawie
Marka Nike przygotowała spot na urodziny Kobe’ego Bryanta
  • 1
  • 1
24.08.2020

Marka Nike przygotowała spot na urodziny Kobe’ego Bryanta

23 sierpnia 2020 r. Kobe Bryant obchodziłby 42. urodziny. Z tej okazji marka Nike, której był wieloletnim ambasadorem, przygotowała spot „Better. Mamba Forever”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2020

Polscy CFO wciąż nieprzekonani do wpływu czynników ESG na wyniki firm – pokazuje badanie Deloitte

Zagadnienia ESG, czyli dotyczące ochrony środowiska, działalności społecznej i ładu korporacyjnego, mają dla 45 proc. polskich dyrektorów finansowych umiarkowany, a dla 29 proc. mały wpływ na wynik działalności ich przedsiębiorstw. Jednak już w perspektywie trzyletniej wskaźniki te wyglądają inaczej. Duży udział czynników ESG przewiduje 44 proc., a umiarkowany 31 proc. CFO. Jak wynika z badania „CFO Survey 2020 – spring edition” przeprowadzonego przez Deloitte w Europie Środkowej, w kwestii ESG wielu firmom brakuje okazji do efektywnego zaangażowania inwestorów.