Espresso

13 sierpnia 2020

12 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
12.08.2020

Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach kampanii „What We Do Next” firma rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zdobywczynią nagrody Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2020

Ocena sytuacji gospodarczej Polski i własnego gospodarstwa domowego oraz ryzyko utraty pracy w badaniu firmy Pollster

Większość Polaków w badaniu firmy Pollster (65%) negatywnie ocenia sytuację gospodarczą Polski oraz prognozy ekonomiczne dla naszego kraju. Od początku maja do końca czerwca odsetek respondentów negatywnie oceniających te wymiary spadał. W najnowszej fali natomiast znowu zwiększył się niemal do wyjściowego poziomu. Podobne tendencje są widoczne przy ocenie sytuacji ekonomicznej gospodarstwa domowego – odsetek negatywnych wskazań spadał aż do ostatniego pomiaru.

Poprzednie Następne