Espresso - Strona 632 z 5594 - Marketing przy Kawie

Espresso

22 marca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
22.03.2021

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne Żywiecczyzny

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.

19 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.03.2021

Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”

Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.

18 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.

Poprzednie Następne