0 4 0 22.03.2021Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne ŻywiecczyznyGrupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.
1 1 0 22.03.2021Michał Koterski i Marcelina Leszczak promują Car Lease PolskaFirma Car Lease Polska oferująca nowe samochody oraz ich finansowanie w formie leasingu operacyjnego i wynajmu długoterminowego rozpoczęła kampanię reklamową. W spocie marki wystąpili Michał Koterski i jego partnerka Marcela Margerita Leszczak.
1 1 0 19.03.2021Apple skocznym spotem promuje AirPods ProApple przygotował spot promujący słuchawki AirPods Pro z funkcją aktywnej redukcji hałasu. W wideo zatytułowanym „Jump” ukazuje akrobatyczne sceny z wykorzystaniem skakanki.
0 1 0 19.03.2021Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”Poznaliśmy zwycięzców pierwszego konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej. „Make TikToks Contest” cieszył się dużą popularnością – nadesłano prawie 100 prac przygotowanych zarówno przez największe marki, jak i lokalne firmy.
0 1 0 19.03.2021Facebook tworzy Instagram dla dzieciZgodnie z zasadami Instagrama konto w aplikacji może utworzyć tylko osoba, która ukończyła 13 lat. Jak jednak podaje serwis BuzzFeed News, kierownictwo Instagrama zamierza stworzyć wersję aplikacji do udostępniania zdjęć, z której będą mogły korzystać także młodsze dzieci.
0 1 0 19.03.2021Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.
1 1 0 19.03.2021„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku18 marca Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami w social media. Marka piwna pokazuje u siebie wodę i odwrotnie – producent wody zamieścił u siebie piwo. Obu towarzyszy podpis „Bez wody nie ma Ż”.
0 4 0 18.03.2021Kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki ConverseW Warszawie powstał kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki Converse. Jego autorami są Ewa Mos i Alek Morawski, a malowidło wykonane zostało za pomocą farb oczyszczających powietrze.
1 1 0 18.03.2021Matki w spocie Nike promują kolekcję dla kobiet w ciążyMarka Nike zaprezentowała spot „The Toughest Athletes”. Pokazuje w nim siłę kobiet w czasie niezwykłego etapu ich życia, jakim jest ciąża i wczesne macierzyństwo. Promuje tym samym kolekcję M dla kobiet w ciąży.
0 1 0 18.03.2021„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiekReplens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.