0 1 0 0 1 12.11.2004Nowa strategia komunikacyjna Krüger Polska w InternecieKrüger Polska uruchomił nowy serwis korporacyjny. Jest to pierwszy etap wdrażania długofalowej strategii komunikacji w Internecie, która przewiduje kreację nowego wizerunku firmy: przyjaznej klientowi, innowacyjnej, otwartej na zmiany i nowe technologie.
0 1 0 0 0 12.11.2004Pierwszy Interaktywny System OdpowiedziAgraf wprowadza na rynek pierwszy Interaktywny System Odpowiedzi InterWrite PRS firmy GTCO Calcomp, doskonały podczas konferencji, szkoleń biznesowych oraz w edukacji. System umożliwia w pełni interaktywną współpracę wykładowcy ze słuchaczami oraz natychmiastową jej obiektywną ocenę.
0 1 0 0 0 10.11.2004Galbani nowym klientem agencji Ogilvy66Nowym klientem sieciowym agencji Gruppa66 Ogilvy została firma Galbani – największy włoski producent serów. Zakres współpracy obejmie opracowanie strategii komunikacji marek Galbani obecnych w Polsce oraz działania ATL.
0 1 0 0 0 10.11.2004Rozwój oferty outsourcingowej K2W listopadzie br. K2 Internet, kończąc pierwszy etap inwestycji w rozwój infrastruktury i know-how, rozwija ofertę outsourcingu w zakresie utrzymania i zarządzania serwisami oraz aplikacjami internetowymi.
0 1 0 0 0 10.11.2004Klubowe rytmy marki ABSOLUTWieczór 4. listopada 2004 roku w warszawskim klubie Utopia obfitował w muzyczne rytmy marki ABSOLUT. Jacek Sienkiewicz, jeden z czwórki producentów didżejów zaproszonych do współpracy przy projekcie ABSOLUT TRACKS, zaprezentował swoje kompozycje.
0 1 0 0 0 10.11.2004Hot Dog – nowa telewizyjna reklama Nike11 listopada rozpocznie się kampania reklamowa najnowszego modelu butów firmy Nike – Shox 2:45. Buty Shox 2:45 to najnowsze wcielenie technologii Nike Shox. Ich nazwa nawiązuje do wymarzonego czasu pokonania trasy maratonu – czyli 2 godzin i 45 minut.
0 1 0 0 0 10.11.2004Wyniki akcji reklamowej Klubu BolsFirma Bols Sp. z o.o. zakończyła pierwszy etap budowania programu bezpośredniej komunikacji z konsumentami. W wyniku przeprowadzonej akcji do Klubu Uprzywilejowanych Klientów BOLS VODKA przystąpiło 10 000 osób.
0 1 0 0 0 10.11.2004Fox Kids liderem wśród telewizyjnych stacji dziecięcychWedług badań AGB Polska z października 2004 r. telewizja Fox Kids zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów dziecięcych zarówno w grupie wszystkich powyżej 4 lat, jak i wśród dzieci w wieku 4-15.
0 1 0 0 0 10.11.2004Coca-cola rozdaje świąteczne elfikiMilion elfików rusza w Polskę! Z początkiem listopada rozpoczyna się świąteczna kampania reklamowa Coca-Cola. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Coca-Cola oraz poinformowanie o jej świątecznej ofercie.
0 1 0 0 0 10.11.2004Szynka z biedronki?"Spora musiała być ta biedronka, kochanie" - odpowiada mąż żonie, gdy ta wspomina, że jedzona przez niego szynka jest z Biedronki. W ten sposób prezentowana jest oferta sieci sklepów Biedronka w najnowszej reklamie telewizyjnej przygotowana przez agencję Publicis.