Wyniki akcji reklamowej Klubu Bols - Marketing przy Kawie
Wyniki akcji reklamowej Klubu Bols
  • 0
  • 1
10.11.2004

Wyniki akcji reklamowej Klubu Bols

Firma Bols Sp. z o.o. zakończyła pierwszy etap budowania programu bezpośredniej komunikacji z konsumentami. W wyniku przeprowadzonej akcji do Klubu Uprzywilejowanych Klientów BOLS VODKA przystąpiło 10 000 osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55623 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 listopada 2004