0 1 0 0 0 10.11.2004PodRĘCZNA pamięć!Specjalnie dla poszukiwaczy mikołajkowych prezentów firma Multioffice poszerzyła ofertę przenośnych dysków USB w najnowszy Flash Drive USB 2.0 marki Apacer.
0 1 0 0 0 10.11.2004Odlotowa kampaniaW poniedziałek, 8 listopada ruszyła druga w tym roku międzynarodowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy.
0 1 0 0 0 10.11.2004Samsung SGH-E300 – Smukły i eleganckiNa początku listopada na polskim rynku pojawi się nowy telefon Samsung SGH-E300. Jest to wygodny i funkcjonalny telefon z klapką, na który każdy będzie sobie mógł pozwolić.
0 1 0 0 0 10.11.2004Wielka darmowa impreza magazynu studenckiego DlaczegoSpecjalnie dla czytelników "Dlaczego" 12 listopada (piątek) w warszawskim klubie INDEKS (ul. Krakowskie Przedmieście 24) o godz. 20:00 odbędzie się impreza pod hasłem : "Dlaczego w Indeksie". Główną atrakcją wieczoru będą bity serwowane prze Pana Dużego Pe, jednego z czołowych polskich hiphopowców.
0 1 0 0 0 9.11.2004Skąd się biorą kropki?Trudno nie zauważyć inwazji żółtych kropek, które odbijają się od ekranu telewizorów lub są przyklejone w różnych miejscach w mieście. Skąd się wzięły?
0 1 0 0 0 9.11.2004Międzynarodowe internetowe Forum Dyskusyjne Nestlé PolskaRozpoczęła się już szósta (tym razem międzynarodowa) edycja internetowego Forum Dyskusyjnego Nestlé Polska. Produkcją i grafiką strony WWW zajęła się, po raz kolejny, Agencja Interaktywna Internet Designers.
0 1 0 0 1 9.11.2004Słownik wysokiej klasyWłaśnie ukazał się największy i najnowszy słownik polsko-angielski i angielsko-polski w wersji multimedialnej. Jest on odpowiednikiem dwutomowego Wielkiego Słownika Polsko-Angielskiego i Angielsko-Polskiego wydanego przez PWN S.A. wespół z Oxford University Press, czyli tak zwanego „słownika oksfordzkiego”.
0 1 0 0 0 9.11.2004Gaspol dba o bezpieczeństwoW kwietniu 2004 r. GASPOL rozpoczął konkurs dla Szkół Podstawowych oraz Gimnazjów, który był prowadzony w 15 wybranych szkołach w Polsce. Uczniowie klas I-III szkół podstawowych wzięli udział w konkursie plastycznym. Ich zadaniem było przygotowanie prac w dowolnej technice na temat „W moim domu bezpiecznie gotujemy na gazie”.
0 1 0 0 0 9.11.2004PRO Media House rozpoczyna ostrą jazdę z HarleyemDom mediowy PRO Media House wygrał przetarg na obsługę medialną najnowszej kampanii firmy Harley-Davidson Polska. Jej celem jest poinformowanie o nowej linii motocykli Harleya oraz budowanie wizerunku marki.
0 1 0 0 0 9.11.2004Muzyka na faliZarówno zawodowców, jak i amatorów sportów wodnych zainteresuje fakt, iż skonstruowano wodoodporny odtwarzacz mp3. Ta informacja kończyłaby się zapewne w tym miejscu, gdyby nie pewien szczegół.