0 1 0 0 0 16.11.2004Globalizacja witryn internetowychWitryna internetowa to świetne narzędzie marketingowe, wspomagające globalną sprzedaż. Pozwala szybko i tanio dotrzeć do klientów na wielu rynkach lokalnych jednocześnie. Musi być zarówno uniwersalna, jak i dostosowana do miejscowych uwarunkowań gospodarczych, kulturowych i językowych. Dla ponad 50% internautów język angielski nie jest językiem ojczystym (dane Global Reach).
0 1 0 0 0 16.11.2004Triumf zmysłowej bieliznyW listopadzie prowadzona będzie kampania kolekcji Fashion Style. Akcja jest kontynuacją kampanii wiosennej. Ma na celu wypromowanie Fashion Style – nowej kolekcji firmy Triumph – zaprojektowanej dla młodej kobiety, energicznej, pewnej siebie, a przy tym zmysłowej i sexy.
0 1 0 0 0 16.11.2004Komfortowa wyprzedaż15 listopada rozpoczęła się kolejna duża kampania reklamowa Komfortu. "Wielka wyprzedaż, taniej do 30%" to jej hasło przewodnie. Celem kampanii jest wsparcie ogólnopolskiej akcji promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku sieci. Całkowity budżet kampanii to ponad 2,5 mln zł.
0 1 0 0 0 16.11.2004Wyróżnienie dla Fundacji Dajesz Pracę PLPortal SerwisKariery.pl ogłosił dzisiaj nominacje do nagrody Arrowek 2004, przyznawanej za inicjatywę, która w roku 2004 najbardziej pozytywnie wpłynęła na rynek pracy i gospodarkę w Polsce. Wśród ośmiu nominowanych jest Fundacja Dajesz Pracę PL, za kampanię społeczną „Kupując polskie produkty dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 15.11.2004Czarny Tulipan dla Pekaes Multi-SpedytorPekaes Multi-Spedytor, członek Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, rozszerza swoją ofertę. Nowa usługa MULTI EKSPRES obejmuje dostarczanie na terenie całego kraju małych przesyłek kurierskich do firm.
0 1 0 0 0 15.11.2004TBWA promuje przedstawienie „Śladami Callas – Rekomendacje”Agencja TBWA przygotowała zaproszenia, program, plakaty oraz ogłoszenie prasowe promujące przedstawienie „Śladami Callas – Rekomendacje”, którego premiera odbędzie się 20 listopada w Teatrze STUDIO. Organizatorem tego niezwykłego wydarzenia teatralno-operowego jest Fundacja Synapsis, która od wielu lat zajmuje się wspieraniem leczenia dzieci chorych na autyzm.
0 1 0 0 0 15.11.2004Odpal się na żywo z Heyah i 4fun.tvZostań telewizyjną gwiazdą. Mów, co chcesz…. Prześcignij polityków. Andy Warhol przepowiedział: „Każdy będzie miał swoje 15 minut sławy.”
0 1 0 0 0 15.11.2004TBWADATA SOLUTIONS dla Citroën PolskaTBWADATA SOLUTIONS wygrała przetarg na przygotowanie działań wsparcia bezpośredniego, związanego z wprowadzeniem na rynek polski nowego Citroëna C4. Jest to samochód pozycjonowany w segmencie M1, który stanowi ok. 25% rynku samochodów osobowych w Polsce.
0 1 0 0 0 15.11.2004Pędzelek w prezencieDziś rozpoczęła się promocyjna kampania farb do włosów Garnier Color Naturals. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o prezencie, który mogą otrzymać przy zakupie farby Garnier Color Naturals. Jest to pędzelek do nakładania farby na włosy. Działania reklamowe obejmują tylko telewizję. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Optimedia.
0 1 0 0 0 12.11.2004Internetowy kombinatZnana warszawska agencja full service Marketing & Media z początkiem listopada 2004 r. wydzieliła swój dział multimediów. Pod nazwą Kombinat Multimedialny realizować będzie pełen zakres działań agencji interaktywnej.