0 1 0 0 0 10.03.2005Premiera nowego Logotec Mobile@Connector podczas CeBIT 2005Podczas jednych z największych na świecie targów branży IT - CeBIT 2005 mysłowicki Logotec Engineering Group zaprezentuje najnowszą wersję Mobile@Connector – generatora aplikacji mobilnych - kompatybilną z telefonami komórkowymi wyposażonymi w system operacyjny Windows
0 1 0 0 0 9.03.2005Cezex sponsorem sztuki teatralnej7 marca, w Kinie - Teatrze Bajka w Warszawie, odbyła się warszawska premiera sztuki „Ballady Morderców” w reżyserii Jerzego Bielunasa. Sztukę w „Bajce” można oglądać w dniach 8 - 12 marca. Jednym ze sponsorów „Ballady Morderców” jest firma Cezex.
0 1 0 0 0 9.03.2005Podsumowanie akcji ESTIMAGE PR dla pańAkcja przygotowana przez Estimage PR dla wszystkich Pań w dniu ich święta zakończyła się sukcesem. W tym wyjątkowym dniu członkowie zespołu Estimage wykonali ponad 783 telefony. To niebywały sukces, który z całą pewnością będzie kontynuowany w kolejnych latach.
0 1 0 0 0 9.03.2005Kampanie trzech brandów Polskiej Telefonii Cyfrowej na nośnikach ambientowych domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.Trwa intensywna kampania produktów PTC. Kampania „Happy SMS”, „Heyah” i „Darmowye Wieczorów”, obok tradycyjnych mediów, mocno angażuje się w nowe formy reklamy niekonwencjonalnej, które precyzyjnie docierają do ściśle określonych grup docelowych. Dzięki wykorzystaniu nośników ambientowych, udostępnionych przez ARBOmedia Polska, kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.
0 1 0 0 0 9.03.2005Nowe komiksy Heyah – rozwinięcie kampanii „W Heyah sms za 3 grosze”Heyah prezentuje nowe komiksowe kreacje. W mediach można już zobaczyć ciąg dalszy kampanii Heyah, informującej o obniżeniu cen smsów w sieci do 3 groszy brutto.
0 1 0 0 0 9.03.2005Firma zorientowana na klienta w oczach polskich marketingowcówW ramach prowadzonych przez Acxiom i ECU Marketing warsztatów szkoleniowych na temat marketingu baz danych, uczestnicy zastanawiali się nad najważniejszymi czynnikami sukcesu w procesie przechodzenia organizacji w kierunku orientacji skoncentrowanej na klientach. Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie wyników dyskusji.
0 1 0 0 0 9.03.2005BP Polska przedłuża umowę o współpracy z DEMOBP Polska przedłużyła umowę o współpracy z agencją DEMO Effective Launching na 2005 rok w zakresie kompleksowej obsługi reklamowej marki BP Gas.
0 1 0 0 0 9.03.2005ARRS Effectica dla Work ServiceNajwiększa wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica wygrała przetarg na obsługę reklamową Firmy Work Service. ARRS Effectica jest odpowiedzialna za obsługę strategiczną i kreatywną w sferze ATL oraz materiałów dotarcia bezpośredniego.
0 1 0 0 0 9.03.2005Whirlpool nawiązał współpracę z nową agencjąWhirlpool, światowy producent i dostawca sprzętu gospodarstwa domowego, nawiązał współpracę z San Markos w zakresie obsługi BTL.
0 1 0 0 0 9.03.2005Repertuar teatrów na nośnikach reklamy zewnętrznejOd 1 marca 2005 roku ruszyła w stolicy ekspozycja plakatów ze wspólnym dwutygodniowym repertuarem warszawskich teatrów.