Klubowe rytmy marki ABSOLUT - Marketing przy Kawie
Klubowe rytmy marki ABSOLUT
  • 0
  • 1
10.11.2004

Klubowe rytmy marki ABSOLUT

Wieczór 4. listopada 2004 roku w warszawskim klubie Utopia obfitował w muzyczne rytmy marki ABSOLUT. Jacek Sienkiewicz, jeden z czwórki producentów didżejów zaproszonych do współpracy przy projekcie ABSOLUT TRACKS, zaprezentował swoje kompozycje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 listopada 2004