0 1 0 0 0 4.02.2005Bądźcie gotowi – Quiksilver Quikride Tour już wystartował!Od listopada 2004 do kwietnia 2005 pięciogwiazdkowy autobus Quiksilver’a krąży po Europie w poszukiwaniu najlepszych „miejscówek” do jazdy na desce – niezależnie czy jest to deska snowboardowa, surfingowa czy deskorolka.
0 1 0 0 0 4.02.2005Młodzież na celowniku City YoungAcxiom Polska przeprowadził analizę i selekcję sieci nośników typu Citylight dla nowego produktu Clear Channel Poland - dedykowanej młodzieży sieci City Young.
0 1 0 0 0 4.02.2005Ni pies ni wydra, czyli cała prawda o WarszawiePodczas uroczystej Gali w Warszawskim Centrum Badań Jakościowych zaprezentowano wyniki II etapu badania „Co dalej z Warszawą…?”, zrealizowanego przez TNS OBOP. Z bezpośrednich rozmów z respondentami podczas badań focusowych wyłania się ciekawy obraz stolicy i jej mieszkańców.
0 1 0 0 0 3.02.2005Janssen-Cilag kolejny raz zaufał HeadlinesAgencja Headlines Brand Corporate Communication pozyskała kolejnego klienta. Koncern farmaceutyczny Janssen-Cilag powierzył jej obsługę swojej kolejnej marki - systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen.
0 1 0 0 0 3.02.2005SAMSUNG FUN CLUB i HOUSE – konkurs WalentynkowyDziś rusza wielki konkurs Walentynkowy Samsung Fun Club i firmy House. Od 1 do 20 lutego na stronach www.pl.samsungmobile.com i w sklepach House każdy ma szansę wygrać fantastyczne nagrody.
0 1 0 0 0 3.02.2005Mokry Exklusiv pełen zmianNowy numer Aktivista Exklusiva po miesięcznej przerwie wraca na półki salonów prasowych. Zwraca uwagę piękną, grubszą okładką, która w tym miesiącu ma wyjątkowo konwencję rysunkową oraz mnóstwem zmian na lepsze.
0 1 0 0 0 3.02.2005BTL Point Group dla sieci sklepów KomfortAgencja marketing services BTL Point Group rozpoczęła współpracę z największą ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych KOMFORT, oferującą szeroką gamę pokryć podłogowych.
0 1 0 0 0 3.02.2005„Call me now!” – 100 tysięcy najlepszych klientów czeka na kontaktBaza danych Acxiom Polska wzbogaciła się o kolejne 100 tys. nowych rekordów. Do akcji zbierania danych metodą wywiadów telefonicznych wyselekcjonowano grupy osób szczególnie atrakcyjne dla firm wykorzystujących marketing bezpośredni.
0 1 0 0 0 3.02.2005Janmedia dla giganta telekomunikacji mobilnejPolski oddział Janmedia Interactive (www.janmedia.pl) zakończył właśnie pracę nad serwisem dotyczącym nowej oferty wiodącego operatora telefonii mobilnej w USA, firmy Primus (www.primuswireless.com).
0 1 0 0 0 3.02.2005W Heyah SMS prawie za darmoZgodnie z obietnicą 7 lutego 2005 Heyah ogłasza nową ofertę. Wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy w sieci za jedyne 3gr brutto.