Ni pies ni wydra, czyli cała prawda o Warszawie - Marketing przy Kawie
Ni pies ni wydra, czyli cała prawda o Warszawie
  • 0
  • 1
4.02.2005

Ni pies ni wydra, czyli cała prawda o Warszawie

Podczas uroczystej Gali w Warszawskim Centrum Badań Jakościowych zaprezentowano wyniki II etapu badania „Co dalej z Warszawą…?”, zrealizowanego przez TNS OBOP. Z bezpośrednich rozmów z respondentami podczas badań focusowych wyłania się ciekawy obraz stolicy i jej mieszkańców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lutego 2005