Mokry Exklusiv pełen zmian - Marketing przy Kawie
Mokry Exklusiv pełen zmian
  • 0
  • 1
3.02.2005

Mokry Exklusiv pełen zmian

Nowy numer Aktivista Exklusiva po miesięcznej przerwie wraca na półki salonów prasowych. Zwraca uwagę piękną, grubszą okładką, która w tym miesiącu ma wyjątkowo konwencję rysunkową oraz mnóstwem zmian na lepsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
2.02.2005

CEDC współpracuje z Rowland Communications

Central European Distribution Corporation (CEDC) rozpoczyna współpracę z Rowland Communications, międzynarodową firmą public relations, w zakresie kompleksowych działań PR. CEDC – spółka notowana na NASDAQ w Nowym Jorku – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Rowland odpowiadać będzie za wizerunek CEDC oraz za współtworzenie strategii komunikowania zewnętrznego firmy z grupami docelowymi.

1 lutego 2005