„Call me now!” - 100 tysięcy najlepszych klientów czeka na kontakt
  • 0
  • 1
3.02.2005

„Call me now!” – 100 tysięcy najlepszych klientów czeka na kontakt

Baza danych Acxiom Polska wzbogaciła się o kolejne 100 tys. nowych rekordów. Do akcji zbierania danych metodą wywiadów telefonicznych wyselekcjonowano grupy osób szczególnie atrakcyjne dla firm wykorzystujących marketing bezpośredni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54892 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2005

CEDC współpracuje z Rowland Communications

Central European Distribution Corporation (CEDC) rozpoczyna współpracę z Rowland Communications, międzynarodową firmą public relations, w zakresie kompleksowych działań PR. CEDC – spółka notowana na NASDAQ w Nowym Jorku – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Rowland odpowiadać będzie za wizerunek CEDC oraz za współtworzenie strategii komunikowania zewnętrznego firmy z grupami docelowymi.

1 lutego 2005