0 1 0 0 0 8.02.2005Herbaciany kwartalnik pod patronatem DilmahW grudniu ub. roku ukazał się pierwszy numer pierwszego w Polsce pisma w całości poświęconego herbacie – kwartalnika pt. „Wokół Herbaty”. Inicjatorem i wydawcą biuletynu jest firma Gourmet Foods Sp. z o.o., importer i dystrybutor herbat Dilmah w Polsce.
0 1 0 0 0 8.02.2005Pakiet regionalnyOd lutego 2005 „Gazeta Wyborcza" i dziennik „Metro" oferują pilotażowy regionalny pakiet reklamowy „Podwójne uderzenie". Oferta adresowana jest do klientów indywidualnych oraz do agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 8.02.2005Kampania Heyah w niespotykanej formieHeyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki. Heyah zgodnie z obietnicą obniża ceny – od poniedziałku, 7 lutego, wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMSy w sieci za jedyne 3 grosze brutto. To najniższa cena na rynku europejskim.
0 1 0 0 0 8.02.2005PEPPERMINT MEDICAL dla marki Ketoprom GlaxoSmithKline„Silne natarcie na ból” to hasło kampanii dla żelu przeciwbólowego Ketoprom – nowej marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A. Za całość działań BTL związanych z wprowadzeniem marki na rynek odpowiada PEPPERMINT MEDICAL – Dział Medyczny Agencji PEPPERMINT.
0 1 0 0 0 7.02.2005Jak bronić się przed produktami podobnymi?W styczniu 2005r. ukazała się kolejna – 14, publikacja Biblioteki Stowarzyszenia ProMarka, pt. „Jak bronić się przed produktami podobnymi?”. Jest ona kontynuacją serii wydawniczej ProMarki związanej z problemem ochrony marki. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż została w niej omówiona praktyczna strona walki z problemem imitowania produktów. Podkreślono dlaczego należy walczyć z tym problemem i opisano rzeczywiste przykłady film, które zmierzyły się nieuczciwymi producentami
0 1 0 0 0 7.02.2005Nowi klienci SensorsAgencja public relations Sensors rozpoczęła współpracę z Reader`s Digest, Nestlé Polska, Faurecia, Ministerstwem Infrastruktury oraz Habitat for Humanity.
0 1 0 0 0 7.02.2005Onet.pl i mojeauto.pl razem!Największy polski portal internetowy Onet.pl wzbogaca swoją ofertę – w efekcie współpracy z operatorem Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, firmą InterNet Service S.A., internauci uzyskali dostęp do zupełnie przebudowanego serwisu Moto.onet.pl.
0 1 0 0 0 7.02.2005Pij Mleko z Opinionem!Od stycznia 2003 roku w całym kraju trwa kampania pod hasłem „Pij mleko. Będziesz wielki!”, która jest elementem programu Marketing dla Przyszłości prowadzonym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. Te długofalowe działania o charakterze społecznym spotkały się z aprobatą wielu firm z całej Polski.
0 1 0 0 0 7.02.2005Nowy zaskakujący serial pt. Huff od lutego w HBOOd najbliższego piątku, 11 lutego, HBO rozpocznie emisję nowego serialu pt. Huff. Serial opowiada o życiu amerykańskiego psychiatry, który uświadamia sobie, że granica między normalnością i szaleństwem zatarła się także w jego życiu. Pomysłodawcą i autorem scenariusza jest Bob Lowry oraz zdobywca nagrody Emmy, Scott Winant.
0 1 0 0 0 7.02.2005Hip-Hop.pl rośnie w siłęHistoria Pisma i Portalu muzycznego Hip-Hop.pl jest imponująca. W przeciągu roku Hip-Hop.pl stał się największym portalem w tym segmencie, zaś jego wydanie drukowane cieszyło się ogromną popularnością i ponad 150% wzrostem sprzedaży w ciągu ostatniego roku. Dlatego od stycznia, miesięcznik podwaja nakład oraz przygotowuje się do wstąpienia do ZKDP...