Jak bronić się przed produktami podobnymi? - Marketing przy Kawie
Jak bronić się przed produktami podobnymi?
  • 0
  • 1
7.02.2005

Jak bronić się przed produktami podobnymi?

W styczniu 2005r. ukazała się kolejna – 14, publikacja Biblioteki Stowarzyszenia ProMarka, pt. „Jak bronić się przed produktami podobnymi?”. Jest ona kontynuacją serii wydawniczej ProMarki związanej z problemem ochrony marki. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż została w niej omówiona praktyczna strona walki z problemem imitowania produktów. Podkreślono dlaczego należy walczyć z tym problemem i opisano rzeczywiste przykłady film, które zmierzyły się nieuczciwymi producentami

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lutego 2005