0 1 0 11.10.2005Wakacje z kartą w kieszeniW ostatnich dwóch sezonach wakacyjnych, na rynku usług turystycznych odnotowano znaczny wzrost zainteresowania płatnościami za pomocą kart kredytowych. Liderem okazuje się Portal Turystyczny Wakacje.pl - najlepiej rozpoznawalna marka w polskiej turystyce.
0 1 0 11.10.2005Pasaż handlowy zakupy.o2.plPortal internetowy o2.pl oraz porównywarka cen 9sekund.pl rozpoczęły współpracę, której efektem jest pasaż handlowy zakupy.o2.pl prezentujący ponad 1,2 miliona ofert ze sklepów internetowych.
0 1 0 11.10.2005SAR w sieciAgencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy Stowarzyszenia Agencji Reklamowych www.sar.org.pl.
0 1 0 11.10.2005Trzy w jednym, czyli Multimedia i PRO Media House znowu razemWe wrześniu ruszyła kolejna kampania Multimedia Polska, dla której nośniki reklamowe zakupił dom mediowy PRO Media House. Jest to kontynuacja rozpoczętej w czerwcu tego roku współpracy obu firm.
0 1 0 11.10.2005Sukces Narodowego Testu Prawa Jazdy w Onet.plW ostatnią sobotę, 8 października 2005 roku Onet.pl zorganizował drugą internetową edycję Narodowego Testu Prawa Jazdy. Test cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Program trwał cztery i pół godziny, a udostępniony w specjalnym serwisie zestaw pytań rozwiązała rekordowa liczba użytkowników. Ponad 232 tysiące!
0 1 0 11.10.2005Portal Meble.pl bije rekordy odwiedzinNajwiększy w Polsce portal poświecony tematyce meblarskiej po rozszerzeniu funkcjonalności o rozbudowany katalog produktów bije rekordy oglądalności.
0 1 0 11.10.2005Nowa edycja Programu Lojalnościowego MasterlinkNowa edycja Programu kierowana jest do wszystkich Klientów firmy, mających podpisane porozumienie o współpracy. Potencjalna liczba uczestników Programu to około 7 000 osób.
0 1 0 11.10.2005Agencja Pegasus zdobyła nowy kontraktAgencja Pegasus Advertising wygrała przetarg na wprowadzanie dwóch nowych produktów, ubezpieczeń inwestycyjnych Commercial Union.
0 1 0 10.10.2005Kampania Bardzo Innej StacjiTani lans nie ma szans! Z trudnym zadaniem promocji Polskiego Radia Bis wśród bezwzględnej w swoich komentarzach i ocenach grupy docelowej zmierzyła się agencja reklamowa Opus B.
0 1 0 10.10.2005Nowa promocja olejów Castrol10 października pod hasłem „4 opony za 4 litry” rusza kolejna akcja promocyjna olejów Castrol. Na zwycięzców czekają zestawy opon zimowych firmy Michelin. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny olej Castrol, wysłać SMS-a na specjalny numer i zachować dowód zakupu. Konkurs potrwa do 21 listopada.