Grupa C2 wybiera alec’s red house.
  • 0
  • 1
10.02.2005

Grupa C2 wybiera alec’s red house.

Grupa C2 sp. z o. o., wydawca tytułów motoryzacyjnych „auto tydzień”, „auto tuning świat”, a także corocznego katalogu „Auto Katalog Świat Tuningu”, zaangażowała do działań public relations agencję alec’s red house. Nasze tytuły konsekwentnie zwiększają swój udział na rynku czasopism motoryzacyjnych, dlatego zaangażowanie agencji public relations, jest naturalną konsekwencją rozwoju wydawnictwa – mówi Krzysztof Jan Słoma, prezes zarządu Grupy C2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53976 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 lutego 2005