Rusza kampania "Pozostań Sobą"
  • 0
  • 1
11.02.2005

Rusza kampania „Pozostań Sobą”

„Pozostań Sobą!” to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Celem kampanii „Pozostań Sobą!” jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego etapu w życiu kobiety, który nie musi oznaczać jego gorszej, mniej wartościowej części oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2005

Sensors i Digital One w strukturach Euro RSCG

Grupa Euro RSCG poinformowała dziś o powiększeniu struktury w Polsce o Sensors i Digital One. Havas, właściciel Euro RSCG Worldwide zakupił większościowy pakiet akcji każdej ze spółek. Wobec umocnienia struktury i nowych wyzwań stojących przed Euro RSCG w Polsce, na lidera grupy powołano Jerzego Motza, prezesa Euro RSCG Marketing House, który będzie odpowiedzialny za jej strategiczny rozwój. Euro RSCG ogłosiła również awanse na poziomie senior managementu spółek.