Internet - prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie - Marketing przy Kawie
Internet - prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie
  • 0
  • 1
11.02.2005

Internet – prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie

Mimo, że globalna sieć jest dla nas przede wszystkim źródłem informacji przydatnych w pracy lub w nauce (przyznaje tak aż 90% internautów), jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) – wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego „Seks a Internet”, zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska*.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2005

Sensors i Digital One w strukturach Euro RSCG

Grupa Euro RSCG poinformowała dziś o powiększeniu struktury w Polsce o Sensors i Digital One. Havas, właściciel Euro RSCG Worldwide zakupił większościowy pakiet akcji każdej ze spółek. Wobec umocnienia struktury i nowych wyzwań stojących przed Euro RSCG w Polsce, na lidera grupy powołano Jerzego Motza, prezesa Euro RSCG Marketing House, który będzie odpowiedzialny za jej strategiczny rozwój. Euro RSCG ogłosiła również awanse na poziomie senior managementu spółek.