McDonald’s i MTV rozpoczynają współpracę - Marketing przy Kawie
McDonald’s i MTV rozpoczynają współpracę
  • 0
  • 1
10.02.2005

McDonald’s i MTV rozpoczynają współpracę

McDonald’s oraz MTV Networks ogłosiły wczoraj globalną współpracę, dzięki której nowy program promujący talenty muzyczne trafi do 400 milionów domów w 162 krajach na świecie. McDonald’s wesprze program pod nazwą „Advance Warning” (wczesne ostrzeżenie). Umożliwia on młodym telewidzom poznawanie nowych, początkujących artystów, którzy prezentowani są w atrakcyjnym formacie muzycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2005