Espresso

14 lutego 2005

11 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Korba.pl dystansuje konkurencję

Styczeń 2005 przyniósł rekordową liczbę unikalnych użytkowników portalu Korba.pl. Liczba ta wyniosła ponad 379 tysięcy osób. Portal notował wyraźny wzrost odwiedzin już od kilku miesięcy, styczeń jest jednak ukoronowaniem tendencji wzrostowej. Przeprowadzone analizy pozwalają twierdzić, iż fala wzrostu będzie się utrzymywać w następnych miesiącach, a przewidywany poziom odwiedzin na czerwiec br. określany jest na ponad 400 tysięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Rusza kampania „Pozostań Sobą”

"Pozostań Sobą!" to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Celem kampanii "Pozostań Sobą!" jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego etapu w życiu kobiety, który nie musi oznaczać jego gorszej, mniej wartościowej części oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2005

Internet – prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie

Mimo, że globalna sieć jest dla nas przede wszystkim źródłem informacji przydatnych w pracy lub w nauce (przyznaje tak aż 90% internautów), jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego „Seks a Internet”, zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska*.

10 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2005

Grupa C2 wybiera alec’s red house.

Grupa C2 sp. z o. o., wydawca tytułów motoryzacyjnych „auto tydzień”, „auto tuning świat”, a także corocznego katalogu „Auto Katalog Świat Tuningu”, zaangażowała do działań public relations agencję alec’s red house. Nasze tytuły konsekwentnie zwiększają swój udział na rynku czasopism motoryzacyjnych, dlatego zaangażowanie agencji public relations, jest naturalną konsekwencją rozwoju wydawnictwa – mówi Krzysztof Jan Słoma, prezes zarządu Grupy C2.

Poprzednie Następne