0 1 0 0 0 17.02.2005Więcej kampanii launchingowychLiczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. W najbliższych latach będziemy obserwowali dalszy wzrost liczby launchów - to wnioski z raportu na temat kampanii promujących nowe produkty przygotowanego przez DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 1 17.02.2005Option One gotuje z Fixem KnorraW pierwszym tygodniu lutego agencja Option One – Sales & Marketing Services rozpoczęła akcję degustacyjną i animacyjną dla FIXów marki Knorr. Jej celem jest edukacja konsumenta na temat tego, czym jest FIX, ze szczególnym naciskiem na bogactwo jego składników, które sprawia, że z Fixu Knorr powstaje gotowe danie.
0 1 0 0 0 17.02.2005Nowe zabawki w zestawach dla dzieci Happy Meal18 lutego w zestawach Happy Meal dostępnych w każdej restauracji McDonald’s na terenie Polski pojawią się nowe zabawki dla dzieci - pluszowe zwierzątka-breloczki z kolekcji Farmyard. Do każdego zestawu Happy Meal każde dziecko dostanie jedną z sześciu zabawek, którą jak zawsze może sobie samo wybrać. Zwierzątka to: myszka, kotek, owieczka, konik, piesek i krówka.
0 1 0 0 0 17.02.2005Nowa strona internetowa Mcdonald’s PolskaStrona www.mcdonalds.pl ma nowy wygląd, prostą nawigację i oryginalną konstrukcję. Można na niej znaleźć nowe elementy, między innymi interaktywny licznik wartości odżywczych, a także sporo ciekawostek na temat firmy i jej produktów.
0 1 0 0 0 17.02.2005Samsung SGH-D500 na hotelu Novotel w Warszawie.14 lutego na hotelu Novotel w samym sercu Warszawy pojawiła się nowa reklama zewnętrzna SGH-D500 składająca się z baneru i ruchomej makiety telefonu SGH-D500. Klawiatura makiety rozsuwa się w taki sam sposób jak telefon.
0 1 0 0 0 17.02.2005Ponad 1 mln zł na Polskie Sztuczne Serce dzięki klientom Inteligo!Dzięki klientom Inteligo korzystającym z karty płatniczej Inteligo Visa Electron z Sercem oraz Serwisów SMS z Sercem na konto Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca trafiło już 1.072.000 zł. Równocześnie w najbliższą sobotę, 19 lutego, w studiu TVP obędzie się kolejna edycja programu "Serce masz tylko jedno", w trakcie którego będą zbierane środki na ten cel.
0 1 0 0 0 16.02.2005Wspólny serwis internetowy Polsatu i Wirualnej PolskiWirtualna Polska podjęła długofalową współpracę z Telewizją Polsat, w wyniku której powstanie serwis internetowy wydarzenia.wp.pl. Serwis ten będzie uzupełnieniem „Wydarzeń” - jednego z najpopularniejszych programów informacyjnych w Polsce. Współpraca będzie polegała m.in. na wymianie informacji dziennikarskich i wzajemnej promocji.
0 1 0 0 0 16.02.2005Kolejna licytacja na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka10 stycznia 2004r na stronie internetowej www.kopd.pl rozpoczęła się druga Licytacja na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka – ogólnopolskiej organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 16.02.2005Nowi Klienci SARESARE, najpopularniejsze polskie narzędzie do e-mail marketingu, pozyskało nowych Klientów. Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) oraz wyszukiwarka internetowa Netsprint korzystać będą z SARE w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych.
0 1 0 0 0 16.02.2005W 2005 roku w Polsce będzie 10 milionów internautówInteractive Advertising Bureau Polska (IAB) podsumowało funkcjonowanie rynku internetowego w 2004 roku. Z prezentowanych danych wynika, że był on rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii w ciagu 12 miesięcy liczba nowych internautów wzrosła o ponad 1,5 miliona osób. IAB ocenia, że na koniec 2005 roku w naszym kraju będzie już co najmniej 10 milionów internautów. Polska jest na trzecim miejscu w Unii Europejskiej pod względem dynamiki przyrostu nowych internautów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba podwoiła się.