ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa - Marketing przy Kawie
ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa
  • 0
  • 1
15.02.2005

ATMA koncertowo prezentuje nowego Focusa

Premiera nowego modelu to dla koncernu samochodowego jedno z najważniejszych wydarzeń w strategii działań z zakresu public relations. Dlatego też zaangażowanie w scenariusz tego rodzaju imprez powierza się wybitnym specjalistom od PR, którzy wykonanie poszczególnych elementów scenariusza zlecają wyspecjalizowanym podwykonawcom. Jednak premiera nowego modelu Forda Focusa będzie wyjątkowa nawet pod względem organizacyjnym. Przedstawiciele firmy zdecydowali się zlecić całość prac jednej z największych w kraju agencji koncertowych – ATMA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2005