„Strefa Dzieci” – nowy dział agencji Twenty Four Seven PR
  • 0
  • 1
21.02.2005

„Strefa Dzieci” – nowy dział agencji Twenty Four Seven PR

Agencja Twenty Four Seven PR wyodrębniła w swoich strukturach nowy dział – „Strefę Dzieci”, który zajmuje się projektami skierowanymi do dzieci w wieku 2-10 lat. Oferuje takie usługi jak organizacja imprez, akcje społeczne czy edukacyjne oraz asystowanie przy wyjazdach firmowych typu incentive (opieka nad dziećmi, organizowanie im czasu).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2005

TBWATelescope i kultowe „Ballady morderców”

W 1998r. okrzyknięto je największą sensacją 19. Przeglądu Piosenki Aktorskiej (PPA) we Wrocławiu. Na fali tych wydarzeń 2 lata później do stolicy Dolnego Śląska przyjeżdża ich autor, Nick Cave. Atmosfera wokół spektaklu gęstnieje. Kiedy dodatkowo występująca w nim Kinga Preis zdobywa pochodzącą z niego piosenką „Szaleństwo Millheaven” Grand Prix 21. PPA wybucha istne szaleństwo. W krótkim czasie „Ballady morderców” stają się we Wrocławiu spektaklem kultowym.