Acxiom Polska dostarcza „Hot Prospects”
  • 0
  • 1
21.02.2005

Acxiom Polska dostarcza „Hot Prospects”

Hot Prospects to nowa usługa Acxiom Polska skierowana do firm, którym zależy na szybkim i precyzyjnym dotarciu do konsumentów zainteresowanych ich produktami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2005

TBWATelescope i kultowe „Ballady morderców”

W 1998r. okrzyknięto je największą sensacją 19. Przeglądu Piosenki Aktorskiej (PPA) we Wrocławiu. Na fali tych wydarzeń 2 lata później do stolicy Dolnego Śląska przyjeżdża ich autor, Nick Cave. Atmosfera wokół spektaklu gęstnieje. Kiedy dodatkowo występująca w nim Kinga Preis zdobywa pochodzącą z niego piosenką „Szaleństwo Millheaven” Grand Prix 21. PPA wybucha istne szaleństwo. W krótkim czasie „Ballady morderców” stają się we Wrocławiu spektaklem kultowym.