Czy konsument ma głos ostateczny? Badania opinii handlowców.
  • 0
  • 1
22.02.2005

Czy konsument ma głos ostateczny? Badania opinii handlowców.

Wprowadzenie produktu na rynek i utrzymanie sprzedaży to działania bardzo kosztowne i ryzykowne. Producenci starają się minimalizować to ryzyko m.in. poprzez badania marketingowe. Przeważnie opinie konsumentów są podstawą do podjęcia działań. Jednak, jak wynika z badań realizowanych przez dział Trade agencji badawczo doradczej Kinoulty Research, również handlowcy, sprzedawcy, dystrybutorzy mogą być kluczową grupą decydującą o powodzeniu produktu na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54792 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2005

Poleć za darmo z MediaLink.pl i Pasazer.com

MediaLink.pl (www.medialink.pl), branżowy serwis internetowy poświęcony tematyce mediów, reklamy, marketingu, PR i telekomunikacji, objął patronat nad zabawą portalu podróżniczego Pasazer.com (www.pasazer.com), w której do wygrania są darmowe bilety lotnicze. Akcja ma na celu wykreowanie wizerunku serwisu Pasazer.com jako najlepszego miejsca w sieci, w którym można uzyskać informacje na temat rynku lotniczego w Polsce i na świecie, w tym w szczególności informacji na temat tanich linii lotniczych. Oba serwisy współpracują od grudnia.