0 1 0 0 1 24.02.2005Kleje do glazury nie tylko dla PazuryCezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamówce klejów do glazury firmy Atlas. Właśnie zakończono zdjęcia do filmu oraz jego montaż, emisja rozpocznie się 1 marca.
0 1 0 0 0 23.02.2005Franco Feruzzi promuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2005Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon wiosna-lato 2005. Zdjęcia odbyły się w styczniu w gorącym klimacie Półwyspu Synaj. Starannie dobrane plenery doskonale skomponowały się z nową kolekcją. Twarzą marki od kilku sezonów pozostaje Paweł Deląg. Sesję zdjęciową i projekty graficzne wykonało studio Pigment Production. Autorem scenariusza i projektu storybordów jest Aneta Popiel-Machnicka.
0 1 0 0 0 23.02.2005Afekt dla Kulczyk Tradex: prezentacja Audi A4Ponad 300 zaproszonych gości – dziennikarzy i VIPów uczestniczyło w polskiej prezentacji Audi A4, która odbyła się 22. lutego w Warszawie. Motywem przewodnim spotkania było przedstawienie 4 wyjątkowych atrybutów nowego Audi A4: połączenia kreacji, techniki, sportu i elegancji, które razem tworzą doskonałą całość.
0 1 0 0 0 23.02.2005Zwycięzcy konkursu Eski lecą do Egiptu90 słuchaczy Radia Eska już w najbliższy piątek (25. lutego br.) odleci na tydzień do słonecznego Egiptu. To zwycięzcy ogólnopolskiego konkursu „Eska odwołuje zimę”. Zamiast tradycyjnego taplania się w pośniegowym błocie, czeka ich w najbliższych dniach gorąca zabawa nad brzegiem Morza Czerwonego. Przeżyją oni najgorętszą przygodę swojego życia, zapominając o śniegu i mrozie podczas wyprawy do kraju pełnego słońca i wspaniałej zabawy.
0 1 0 0 0 23.02.2005Polskie Pejzaże – promocyjne zestawy kawy mielonej Primy Finezji!Z końcem lutego Przedsiębiorstwo Prima SA wprowadza atrakcyjne zestawy promocyjne kawy mielonej Primy Finezji. Do nabycia dwa opakowania kawy mielonej Primy Finezji po 250 g wraz z jednym z trzech kubków z serii Polskie Pejzaże.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowość Acxiom na targach w LondynieAcxiom Corporation wprowadza międzynarodowy system segmentacji konsumentów, który zwiększy możliwości obsługi globalnych klientów firmy.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowy BiznesNet.plBiznesNet.pl - pierwszy polski portal poświęcony najnowszym technologiom i jeden z czołowych portali internetowych dla przedsiębiorców odświeża swój wizerunek. Zmiana layoutu jest związana z poszerzeniem tematyki portalu - ma być bardziej przejrzyście i przyjaźnie użytkownikom.
0 1 0 0 0 22.02.2005Euro RSCG Warsaw dla PeugeotaAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer objęte są teraz 4 - letnią gwarancją, potwierdzającą ich niezawodność. Wiąże się to również z mniejszymi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej i zwiększaniem zysku.
0 1 0 0 0 22.02.2005Bez kobiet nie byłoby sztuki…Kobiety od dawna wiedzą, co jest dla nich dobre i zgodnie z właściwą sobie intuicją, umiejętnie wcielają tę wiedzę w życie. Otwarte na wyzwania, odważne i świadome dopisują światu to, co w nim piękne. Od wieków są inspiracją dla tych, którzy stają się bohaterami. Dzięki kobietom świat zna takich artystów jak: Picasso, Van Gogh, Klimt, Manet...
0 1 0 0 0 22.02.2005Raport Clearswift – Spam w styczniuOd 20 miesięcy analitycy Clearswift analizują wiadomości pocztowe docierające do 20 milionów użytkowników. Na ich podstawie co miesiąc publikowane są raporty “Spam Index”. Najnowszy raport “Spam Index” zawieraja podsumowanie i tendencje spamu w styczniu 2005 roku.