Espresso

1 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2005

Impel na plusie

Grupa Impel, lider wśród polskich firm specjalizujących się w outsourcingu dla przedsiębiorstw, osiągnęła w 2004 roku przychody na poziomie 569 mln zł. Oznacza to przekroczenie prognozowanych przychodów o blisko 12 mln zł, a w stosunku do roku 2003 wzrost o 120 mln zł (26,7%). Grupa poprawiła także wynik finansowy: zysk netto za IV kwartał wyniósł 13,4 mln zł, a wynik netto za cały 2004 rok -6,3 mln zł i był lepszy od prognozowanego o 12,6 mln zł. Zysk operacyjny Grupy za rok 2004 wyniósł 3,8 mln zł, zaś EBITDA 23,1 mln zł. Po uwzględnieniu retroaktywnych zmian przepisów w IV kwartale Grupa osiągnęła zysk operacyjny na poziomie 6,1 mln zł, czyli porównywalny do średniego kwartalnego wypracowanego w 2003 roku (6,4 mln zł).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.03.2005

Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland Communications

Glównym celem wspólpracy jest rozwój komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej ze szczególnym uwzglednieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzieki najnowszej technice i technologii, w ciagu dobowej hospitalizacji mozna wykonac niezbedne badania, aby w pelni poznac i ocenic stan zdrowia.

28 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2005

Ranking producentów rynku FMCG jako partnerów handlowych, wg badań Kinoulty Research

Powodzenie na rynku zależy nie tylko od reakcji konsumentów na produkt, ale również w bardzo dużym stopniu od poziomu współpracy z partnerami handlowymi. Nawet najbardziej smaczny batonik może mieć trudności w zdobyciu zakładanego udziału w rynku jeśli np. jego opakowanie zbiorcze nie będzie wygodne dla pracowników hurtowni, a przedstawiciele handlowi nie będą dotrzymywać terminów. Dopóki konsumenci “domagają się” tych produktów ocena jakości współpracy z firmą wystawiona przez handlowców może wydawać się nieistotna. Badania agencji badawczo-doradczej Kinoulty Research dowiodły, że handlowcy widzą wyraźne różnice we współpracy z producentami rynku FMCG rynku spożywczego. Roman Baszun, szef działu Trade, specjalizującego się w badaniach wśród handlowców twierdzi, że: Poziom obsługi handlu będzie miał wpływ na długookresową pozycję rynkową producentów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2005

„Zagraj w drużynie z Beckhamem” – promocja Gillette

28 lutego rozpoczyna się kampania reklamowa marki Gillette pod hasłem „Zagraj w drużynie z Beckhamem”. Kampania związana jest z ośmiotygodniową promocją, która rozpoczęła się 21 lutego w sklepach na terenie całej Polski. Nagrodą główna jest wyjazd do Madrytu, na trening piłkarski z udziałem Davida Beckhama. Poza tym do wygrania jest 8 wyjazdów na mecz w Madrycie oraz 800 piłek z limitowanej kolekcji Gillette.

Poprzednie Następne