Ranking producentów rynku FMCG jako partnerów handlowych, wg badań Kinoulty Research - Marketing przy Kawie
Ranking producentów rynku FMCG jako partnerów handlowych, wg badań Kinoulty Research
  • 0
  • 1
28.02.2005

Ranking producentów rynku FMCG jako partnerów handlowych, wg badań Kinoulty Research

Powodzenie na rynku zależy nie tylko od reakcji konsumentów na produkt, ale również w bardzo dużym stopniu od poziomu współpracy z partnerami handlowymi. Nawet najbardziej smaczny batonik może mieć trudności w zdobyciu zakładanego udziału w rynku jeśli np. jego opakowanie zbiorcze nie będzie wygodne dla pracowników hurtowni, a przedstawiciele handlowi nie będą dotrzymywać terminów. Dopóki konsumenci “domagają się” tych produktów ocena jakości współpracy z firmą wystawiona przez handlowców może wydawać się nieistotna. Badania agencji badawczo-doradczej Kinoulty Research dowiodły, że handlowcy widzą wyraźne różnice we współpracy z producentami rynku FMCG rynku spożywczego. Roman Baszun, szef działu Trade, specjalizującego się w badaniach wśród handlowców twierdzi, że: Poziom obsługi handlu będzie miał wpływ na długookresową pozycję rynkową producentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2005

Akcja Pity 2004 w Gazecie Wyborczej

Na przełomie lutego i marca 2005 roku na łamach „Gazety Wyborczej” i w portalu Gazeta.pl. zostanie przeprowadzona akcja „Pity 2004” .W ramach swojej działalności redakcyjnej „Gazeta Wyborcza” przygotuje i wyda bezpłatne poradniki dla czytelników związane z podatkami za rok 2004. Oprócz artykułów w ramach akcji zostaną zorganizowane dyżury ekspertów podatkowych, którzy będą doradzać czytelnikom „Gazety” jak rozwiązywać problemy związane z prawidłowym rozliczeniem podatku dochodowego. Cykl zostanie przeprowadzony na łamach „Gazety Wyborczej” w dniach 28 lutego-2 marca 2005, natomiast dyżury ekspertów w dniu 28 lutego 2005 roku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2005

Integracja inauguruje kampanię „Sprawni w pracy”

Pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych Leszek Stanisław Zieliński oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, działające na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych, przy współpracy z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zainicjowali dziś ogólnopolską kampanię na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych - „Sprawni w pracy”. Jej celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych pracowników, a także namówienie samych niepełnosprawnych do prowadzenia aktywnego trybu życia i walki o prawo do realizacji zawodowej.