0 1 0 0 0 28.02.2005Sukces sieci City Young!W marcu startuje pierwsza, miesięczna kampania outdoorowa, która w całości przeprowadzona zostanie z wykorzystaniem sieci City Young. Najnowszy produkt outdoorowy firmy Clear Channel Poland - sieć dedykowana młodzieży City Young - został zakupiony przez firmę Troll Market, należącą do grupy Redan SA.
0 1 0 0 0 28.02.2005Cinemax w ofercie AsterASTER, największy operator multimedialny w Warszawie, wzbogaca ofertę cyfrowej telewizji kablowej o nowy filmowy kanał premium - Cinemax.
0 1 0 0 0 28.02.2005„Mlekosław” – Nowa kampania promująca mleko i produkty mleczne1 marca 2005 r. startuje kampania promująca spożywanie mleka i produktów mlecznych wśród dzieci i młodszych nastolatków. Kampanię przygotowały agencje EURO RSCG WARSAW oraz EURO RSCG 4D.
0 1 0 0 0 28.02.2005SAMSUNG rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą nowy model dla biznesu SGH-D500Model SGH-D500 to model z najwyższej półki skierowany do osób o wysokich dochodach i potrzebach związanych z wykorzystaniem telefonu w biznesie. Telefon ten posiada rozsuwaną klawiaturę, 60 minut nagrywania wideo, aparat 1,3 mega piksela, Bluetooth oraz większość niezbędnych funkcji.
0 1 0 0 0 28.02.2005Rusza nowa promocja w programie SAMSUNG FUN CLUB!!!Znana już, klubowiczom i gościom SFC, ze wspólnych konkursow Walentynkowych firma odzieżowa HOUSE przygotowała az 20% zniżki na nowa kolekcje dla wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych zarejestrowanych w SASMUNG FUN CLUB. Teraz kupując w sklepach HOUSE (lista na stronach www.house.pl oraz pl.samsungmobile.com), po okazaniu kuponu SMS klubowicze i goście SFC otrzymają rabat w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2005.
0 1 0 0 0 28.02.2005Nowa kampania telewizyjna marki PILSNER URQUELLNowa kampania telewizyjna marki Pilsner Urquell rozpocznie się 1 marca br. będzie ją można obejrzeć na najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN24, Discovery.
0 1 0 0 0 28.02.2005Nowy logotyp dla firmy Tomex -CAgencja Reklamowa E-MISJA z Poznania ukończyła prace nad nowym logotypem oraz Księgą Identyfikacyjną dla firmy Tomex-C lidera na rynku produkcji klocków i szczęk hamulcowych.
0 1 0 0 0 28.02.2005EL2 dla Legii WarszawaWarszawa, 28 lutego 2005 r. - Jakie są cele zawodowe Artura Boruca? Jakimi motywami kierował się Paweł Kaczorowski podpisując kontrakt z Legią? Na te i inne pytania, można głosować w nowym konkursie zorganizowanym przez Legię Warszawa i realizowanym przez Agencję Marketingu Mobilnego EL2. SMS-owa zabawa potrwa do 3 marca br.
0 1 0 0 0 25.02.2005MobiJOY! i V&P dla Beiersdorf – Lechia S.A.21 lutego br. rozpoczęła się promocja dla marki NIVEA przygotowana przez agencję reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego MobiJOY!. Akcja zimowa pod hasłem „Pielęgnuj kondycję z NIVEA” przeprowadzana będzie w sklepach handlu tradycyjnego w całej Polsce. Promocja kierowana jest jednocześnie do indywidualnych klientów oraz detalistów. Potrwa do 26 marca 2005.
0 1 0 0 0 25.02.2005Tajna reklama Kubusia z Euro RSCG WarsawAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nowy spot reklamowy pod hasłem „Top Secret” dla marki Kubuś (Maspex Wadowice). Spot informuje o nowej promocji Kubusia i zachęca do wzięcia w niej udziału, jak również ma na celu budować wizerunek marki nowoczesnej i bliskiej dzieciom.