Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland Communications
  • 0
  • 1
1.03.2005

Centrum Medyczne ENEL-MED powierzylo obsluge w zakresie public relations firmie Rowland Communications

Glównym celem wspólpracy jest rozwój komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej ze szczególnym uwzglednieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzieki najnowszej technice i technologii, w ciagu dobowej hospitalizacji mozna wykonac niezbedne badania, aby w pelni poznac i ocenic stan zdrowia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2005