MT POLSKA powiększyła udziały w rynku - Marketing przy Kawie
MT POLSKA powiększyła udziały w rynku
  • 0
  • 1
28.02.2005

MT POLSKA powiększyła udziały w rynku

Najnowsze wyniki badań Polskiej Korporacji Targowej, opracowane na podstawie audytu targów w Polsce w roku 2004, potwierdziły, że Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. są najdynamiczniej rozwijającym się organizatorem imprez targowych w Polsce!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2005

Rusza nowa promocja w programie SAMSUNG FUN CLUB!!!

Znana już, klubowiczom i gościom SFC, ze wspólnych konkursow Walentynkowych firma odzieżowa HOUSE przygotowała az 20% zniżki na nowa kolekcje dla wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych zarejestrowanych w SASMUNG FUN CLUB. Teraz kupując w sklepach HOUSE (lista na stronach www.house.pl oraz pl.samsungmobile.com), po okazaniu kuponu SMS klubowicze i goście SFC otrzymają rabat w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2005.