0 1 0 0 0 8.03.2005Dynamiczniejsza INTERIA.PLINTERIA.PL notuje dynamiczny wzrost przychodów z reklamy, wynika z pierwszych podsumowań Spółki za styczeń i luty 2005 r.
0 1 0 0 0 8.03.2005Jak TUW SKOK obchodził swój jubileuszMarzenia naprawdę się spełniają! – to słowa ciężko chorych dzieci, podczas rozpakowywania upragnionych prezentów. W ten sposób Oddział Chemioterapii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej w Gdańsku choć na krótką chwilę pełen był uśmiechów i radości. W tak nietypowy sposób, pod hasłem „10 marzeń na 10 lat TUW SKOK” Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych obchodziło swój jubileusz.
0 1 0 0 0 8.03.2005Wirtualna Polska zwiększa przychody ze sprzedażyWirtualna Polska odnotowuje coraz wyższe przychody z reklamy. W lutym 2005 roku wzrosły one o 51 % w stosunku do lutego 2004 roku. Aktywizacja działań Biura Reklamy WP, zmiany personalne i strukturalne, otwarcie na Klienta i jego potrzeby owocują coraz lepszymi wskaźnikami finansowymi portalu.
0 1 0 0 0 8.03.2005TNS umacnia pozycję w Ameryce ŁacińskiejTNS, jedna z największych na świecie firm dostarczających kompleksowej informacji marketingowej, do której w Polsce należy TNS OBOP, przejął większościowe udziały w jednej z największych brazylijskich firm badawczych -Interscience Informacao e Tecnologia Aplicada Ltda. Dzięki inwestycji TNS znacznie umocni swoją pozycję w strategicznym rejonie Ameryki Łacińskiej.
0 1 0 0 0 8.03.2005Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-aNajtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.
0 1 0 0 2 7.03.2005Być kobietą, być kobietą…Kury domowe czy ambitne businesswomen? Stereotypy na swój temat rozwiewają same zainteresowane – obraz Polek na podstawie Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 7.03.2005Turystyka w internecieLipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.
0 1 0 0 0 7.03.2005ESTMAGE PR dla PańDziś jest wyjątkowy dzień – według kalendarza to zwykły wtorek oznaczony cyfrą 8 łamaną przez 3. Jednak kalendarze Estimage PR dodają do tego zaznaczenia wykrzykniki symbolizujące najwyższy priorytet. Święto KOBIET, które są dla nas wszystkim co najpiękniejsze, najwartościowsze i najcenniejsze spośród wszelkiego dobra na całym globie.
0 1 0 0 0 7.03.2005Wodzi na pokuszenie-Srebrna loteria promocyjna Coca-Cola LightWarszawa, 7 marca 2005 r. – Jest już pierwszy zwycięzca nagrody głównej, srebrnego Renault Mégane, w loterii promocyjnej wspierającej napój Coca-Cola Light. Loterię pod hasłem „Wozi na pokuszenie” prowadzi od końca stycznia br. Coca-Cola HBC Polska. Można w niej wygrać pięć samochodów Renault Mégane oraz 100 kuponów o wartości 400 zł uprawniających do skorzystania z zabiegów kosmetycznych w ramach „Dnia Urody”, organizowanego przez Instytut dr Ireny Eris. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna oraz materiały POS. Główną grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-39 lat, którzy pragnąc czuć się dobrze, dbają o siebie, nie rezygnując z autentycznego smaku napoju Coca-Cola.
0 1 0 0 0 7.03.2005Nowa struktura organizacyjna domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.Wraz z dniem 01.03.2005 w życie wchodzą zmiany organizacyjne wewnątrz ARBOmedia Polska, rozpoczęte na początku roku. Zmiany wynikają z bardzo dynamicznego rozwoju spółki oraz ciągłego poszerzania portfolio reprezentowanych podmiotów.