Wodzi na pokuszenie-Srebrna loteria promocyjna Coca-Cola Light
  • 0
  • 1
7.03.2005

Wodzi na pokuszenie-Srebrna loteria promocyjna Coca-Cola Light

Warszawa, 7 marca 2005 r. – Jest już pierwszy zwycięzca nagrody głównej, srebrnego Renault Mégane, w loterii promocyjnej wspierającej napój Coca-Cola Light. Loterię pod hasłem „Wozi na pokuszenie” prowadzi od końca stycznia br. Coca-Cola HBC Polska. Można w niej wygrać pięć samochodów Renault Mégane oraz 100 kuponów o wartości 400 zł uprawniających do skorzystania z zabiegów kosmetycznych w ramach „Dnia Urody”, organizowanego przez Instytut dr Ireny Eris. Promocję wspiera intensywna kampania telewizyjna oraz materiały POS. Główną grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-39 lat, którzy pragnąc czuć się dobrze, dbają o siebie, nie rezygnując z autentycznego smaku napoju Coca-Cola.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2005

4 marca 2005