Espresso

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowe spojrzenie na gotowanie

Albedo Marketing - poznańska agencja BTL - przygotowała kolejną już kampanię promocyjną płyt grzejnych marki Ariston. Kampania „Nowe spojrzenie na gotowanie” rozpoczęła się 7 marca i potrwa do końca czerwca. Promocja obejmuje płyty ceramiczne do zabudowy Ariston. Jej celem jest podkreślenie cech płyt tej marki, czyli ich wyjątkowego design, praktyczności i bezpieczeństwa. Ma to wpłynąć na zmianę nastawienia do gotowania i przekonanie klientów, że może się ono stać przyjemnością.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Zdalny dostęp do portalu usług zarządzania bezpieczeństwem ISS

Internet Security Systems (ISS) umożliwił mobilny dostęp do portalu usług zarządzania bezpieczeństwem (Managed Security Services). Serwis ten prowadzony jest przez ekspertów X-Force. Zawiera informacje na temat nowych zagrożeń oraz umożliwia monitorowanie infrastruktury bezpieczeństwa w firmie. Dostęp do portalu można uzyskać w ramach zakupu usług MSS. Dotychczasowi użytkownicy usług otrzymują zdalny dostęp do portalu bezpłatnie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

NATURAPIA-Naturalne Problemy – Naturalne Terapie

7 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa marki NATURAPIA®, której producentem jest czołowa firma farmaceutyczna US Pharmacia. Wspierana reklamowo marka NATURAPIA® to naturalne, innowacyjne, łączące skuteczność i bezpieczeństwo podejście do zapobiegania i leczenia schorzeń wieku dojrzałego. Tym razem US Pharmacia promuje całą linię produktów z położeniem nacisku na wersję NATURAPIA® - Menopauza oraz na nowy, niedawno wprowadzony, wariant - NATURAPIA® - Pamięć.

Poprzednie Następne