TNS umacnia pozycję w Ameryce Łacińskiej
  • 0
  • 1
8.03.2005

TNS umacnia pozycję w Ameryce Łacińskiej

TNS, jedna z największych na świecie firm dostarczających kompleksowej informacji marketingowej, do której w Polsce należy TNS OBOP, przejął większościowe udziały w jednej z największych brazylijskich firm badawczych -Interscience Informacao e Tecnologia Aplicada Ltda. Dzięki inwestycji TNS znacznie umocni swoją pozycję w strategicznym rejonie Ameryki Łacińskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2005

Turystyka w internecie

Lipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.